Meer leads en klanten?

In dit gratis e-book delen wij al onze beste tips over reviews, betrouwbaarheid en online vind- en zichtbaarheid. Zeker in deze onzekere tijden is het essentieel om een goede betrouwbare indruk te maken.

Wat leer je?

• NOnline vind- en zichtbaarheid, relevantie en betrouwbaarheid van je website verbeteren
  • NWaarom is reviewing juist nu zo belangrijk? Reviewen in tijden van crisis
  • NStel je wel de juiste vragen? Zo kom je erachter wat je klanten nodig hebben
  • NEen negatieve beoordeling. Wat nu..? 5 tips om om te gaan met negatieve reviews
  • NHoe jij je bestaande reviews kunt inzetten voor jouw online reputatie

Klaar voor meer klanten?

Download gratis deze complete gids. Na afloop weet jij hoe je de consument kan overtuigen om voor jou te kiezen! Meer dan 500 ondernemers gingen je voor. Je ontvangt het e-book direct in je inbox.

Over ons

Feedback Company is expert in reputatie management. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen.
    Feedback Company is een jong bedrijf met 35 medewerkers en opereert vanuit het centrum van de wereld aka de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht

Tevreden klanten

Reviews verzameld