In Reputation We Trust.

Feedback Company is hét digitale platform voor het verzamelen van reviews, klant-, en medewerkersonderzoek.

Bedrijven

Dé reviewtool voor organisaties.

Webshops

Geef je sales een boost tot wel 18% met product reviews.

Klantenonderzoek

Inzicht in de kwaliteit per bedrijfsproces.

Medewerkersonderzoek

Geeft stuurinformatie voor verandering.

Google Review Partner

Feedback Company is, samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn we fier op.

Wat betekent dit voor jou?

Je kunt gebruik maken van de Google Seller Rating module. Deze module zorgt ervoor dat de verzamelde reviews en review score worden doorgegeven aan Google en als gele sterren worden getoond in betaalde advertenties (SEA) en op product niveau in organische zoekresultaten (SEO).

De voordelen op een rijtje:

Meer websitebezoekers
Stijging doorklikratio van 17%
N
Verbeterde quality scores (QS)
De cost-per-click (CPC) daalt
Experts
Lobby

Waarom Feedback Company?

Kortlopende contracten

Als enige partij bieden wij kortlopende contracten vanaf 3 maanden. Zo kun je het rustig uitproberen zonder fikse investering.

Reputatie van A tot Z

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

Opgericht in Nederland

Made in Holland! Opgericht in 2010 en sinds 2014 opererend vanuit De Jaarbeurs in Utrecht. Wij zijn de enige aanbieder van reputatiemanagement oplossingen die nog in Nederlandse handen is. Hier zijn wij stiekem best fier op.

Google Premium Partner

Wereldwijd zijn er ongeveer 30 organisaties die het label ‘Google Premium Review Partner’ mogen uitdragen.

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Integraties

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

We zijn fair

Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Onze feedback wordt geverifieerd op echtheid, en altijd gecontroleerd volgens een vaste checklist.

We hebben lef

Stil zitten, daar doen we niet aan. Comfort zones, daar doen we óók niet aan. Feedback Company is het liefst de beste van de klas. Dat lukt ons door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd koel te houden.

We geloven in data

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.