Elemental Water Foundation

Samen water doneren

Feedback Company doneert maandelijks meer dan 165.000 liter drinkwater aan de Elemental Water Foundation middels het verzamelen van reviews. Elke review telt mee in het totaal aantal liter drinkwater dat gedoneerd wordt. Op deze manier leveren we schoon, vers en veilig drinkwater aan Madagaskar.

Als klant doe je automatisch mee, wij doneren drinkwater door de reviews die jij verzameld. Heb je een persoonlijke nieuwe mijlpaal bereikt? Perfect! Wij helpen je verder met een persoonlijk bericht voor je sociale media.

liter drinkwater

Elemental Water Foundation

De Elemental Water Foundation maakt veilig en betaalbaar zoet water op wereldwijde schaal mogelijk. Door het realiseren van projecten die water leveren met behulp van ontzilting aangedreven door hernieuwbare energie voor mensen die te maken hebben met waterschaarste in ontwikkelingslanden.

Madagaskar
In tegenstelling tot de 3000 mensen die in Efoetsy wonen en die nu, met onze hulp, kunnen rekenen op een stabiele aanvoer van vers drinkwater, blijven andere mensen in Madagaskar worstelen om toegang te krijgen tot schoon drinkwater.

liter per dag

liter per week