GraagGoedOnline.nl: ondernemers helpen met een volledige website

mei 5, 2022

Klantcase Juridisch Centrum

Elke ondernemer wenst een vernieuwde website zonder te veel onderhoud. Jacques (links) en Robèr (rechts), oprichters van GraagGoedOnline.nl helpen ondernemers met een cloud website of webshop die altijd up-to-date blijft zonder veel inspanning van de klant. Het persoonlijke contact, het helder communiceren, het ontzorgen en van toegevoegde waarde zijn voor hun klanten is waar ze met hun team dagelijks aan werken.

Over GraagGoedOnline.nl

GraagGoedOnline.nl is in 2014 gestart vanuit de behoefte om complete website pakketten aan te bieden en minder bezig te zijn met het technische aspect dat bij een website of webshop komt kijken. Ondernemen staat voorop en daarom bieden ze complete website pakketten aan, met bijbehorende updates zonder dat de klant hier iets van merkt. In vergelijking met WordPress: hier is vaak onderhoud voor nodig in de vorm van updates en plugins. GraagGoedOnline.nl neemt dit bij hun klanten weg door een totaalpakket aan te bieden, waarbij het team je volledig ontzorgd door de updates uit te voeren. Het is een gebruiksvriendelijk systeem waardoor klanten met gemak zelf wijzigingen kunnen doorvoeren zonder daarvoor technische kennis nodig te hebben.

GraagGoedOnline.nl richt zich op websites en webshop eigenaren van zowel kleine bestaande ondernemingen als startende eenmanszaken. Daarnaast bieden ze extra mogelijkheden voor de websites aan vanuit samenwerkingen met partners. Een online marketing strategie behoort niet tot de dienstverlening en is bewust niet mogelijk, op deze manier richt het bedrijf zich op de core business.

Klantcase Juridisch Centrum

Waarom een samenwerking met Feedback Company?

‘Eigenlijk zou ieder bedrijf zich moeten inzetten voor reviews, maar we weten allemaal dat het niet zo is. Als je écht voor klanttevredenheid gaat is het doel om ambassadeurs te creëren en daarmee nieuwe klanten te werven. Dat hadden wij in een vroeg stadium in de gaten en is doorgevoerd in de cultuur van onze organisatie.GraagGoedOnline.nl staat voor klanten gelukkig maken. Middels reviews vragen we of dit gelukt is en belangrijker nog: wat we beter kunnen doen.’

‘Onze eerste review komt uit 2016. We zijn dus al langere tijd klant bij Feedback Company. Door onze eigen ervaring met Feedback Company wisten we wat het voor klanten kan betekenen. Wij zijn dan ook trots om Official Review Partner van Feedback Company te zijn. Nu kunnen we ons verhaal over reviewmarketing inzetten om onze klanten verder te helpen.’

Merk je dat er een behoefte is in reviewmarketing?

‘Voor veel bedrijven is reviewmarketing een bekende vorm van marketing en is de urgentie hoog, toch blijkt in de praktijk dat ondernemers geen tijd hebben voor reviewmarketing en hier te weinig mee doen.

De overkoepelende uitdaging is: organisaties willen het wel, maar consistent uitvragen is niet altijd haalbaar en dat is jammer. Het kan je business enorm helpen, zo is ook onze eigen ervaring. Zelf hebben we ook steeds minder tijd en gaan we de uitnodigingen nu automatiseren middels de API get koppeling. Dit is een interessante stap, straks kunnen we ook deze ervaring delen met klanten.’

‘Eigenlijk zou ieder bedrijf zich moeten inzetten voor reviews, maar we weten allemaal dat het niet zo is. Als je écht voor klanttevredenheid gaat is het doel om ambassadeurs te creëren en daarmee nieuwe klanten te werven.’

Wat is de meerwaarde als Official Review Partner van Feedback Company?

‘We zien de meerwaarde in de communicatie en het contact met verschillende lagen in de organisatie en ik vind dat Feedback Company enthousiast reageert op nieuwe ontwikkelingen. Het bedrijf snapt dat als je het zelf goed voor elkaar hebt, het eigenlijk min of meer vanzelf verkoopt. Net zo als met reviews. Wij zijn eigenlijk een lopende review voor het bedrijf,’ vertelt hij met humor.

Hoe gaan jullie je ontwikkelen in de toekomst?

‘In de toekomst willen we ons meer gaan richten op het maken van automatiseringen voor onze klanten. Dit kan zijn door automatische mail flows in te stellen en natuurlijk automatisch reviews te laten uitsturen. Hierdoor kan de drempel naar nieuwe klanten kleiner worden omdat reviewmarketing minder tijd in beslag neemt. Dit uiteraard met een persoonlijke touch.’

GraagGoedOnline.nl is klant sinds 2016 en partner sinds 2021, bezoek de website: GraagGoedOnline.nl

Kennismaken?

Wil jij je online reputatie verbeteren en een betrouwbaarheid uitstralen? Feedback Company helpt je hier graag mee en is expert in reputatiemanagement. Van bedrijfs- en productreviews tot uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek.

Plan een vrijblijvende demo in wanneer het jou uitkomt. De demo duurt ongeveer 15 minuten. We laten je de tool zien en je kunt al je vragen stellen. Wij helpen je graag. Wees gerust, je zit nog nergens aan vast.

Wil jij net als duizenden andere Feedback Company klanten:

• NMeer bezoekers op je website
  • NBetrouwbaarheid uitstralen
  • NHogere omzet en meer klanten
  • NBetere vindbaarheid in Google
  • NInzicht in de kwaliteit van de dienstverlening
  • NUnieke review box op jouw website
  • NKortlopende overeenkomst (vanaf 3 maanden) = uniek

Experts in experience

Onze producten

PX - Product eXperience

Product Experience

Verzamel feedback voor je webshop

CX - Customer Experience

Customer Experience

Inzicht in de klanttevredenheid

EX - Employee eXperience

Employee Experience

Meet de medewerkerstevredenheid

Direct advies?

Vul de Keuzehulp in voor een snel advies op maat.

mei 24 2023

The Online Retail Company: Binnen 10 jaar naar 15.000+ reviews

The Online Retail Company is een collectie van diverse webshops die in 2007 van start ging met Lastvan.com. De eigenaren, die voorheen beiden...
mei 23 2023

Juweelwinkel.nl: verkoop van vintage sieraden en horloges

Juweelwinkel is een online winkel gespecialiseerd in pre-owned, vintage, en antieke sieraden en horloges. Het bedrijf verwerft prachtige stukken via...
aug 11 2022

Decidas: full-service marketing bureau uit Rotterdam

Decidas is een full-service marketing bureau in Rotterdam. Het bedrijf helpt klanten in verschillende sectoren, met name binnen de B2B markt. Sinds...
jul 25 2022

Brandmerck: het toonaangevende bureau van Noord Nederland, gevestigd in Sneek.

Brandmerck is het toonaangevende bureau van Noord Nederland, gevestigd in Sneek. Het Friese bureau wordt gedreven door de online vindbaarheid en...
Klantcase
dec 13 2021