Dé reviewtool voor dienstverlenend Nederland

Begrijp je klanten beter door unieke klantinzichten te verzamelen via ons gebruiksvriendelijke feedbackplatform.

• NVanaf 39,- per maand
  • NGoogle Review Partner
  • NKoppel aan je CMS
  • NVanaf 39,- per maand
  • NKoppel aan je CMS
  • NGoogle Review Partner

Uitnodiging

Pas de uitnodigingstekst aan naar je eigen wensen, met jouw logo,  of kies één van onze templates.

Reviewpagina

Je ontvangt een eigen bedrijfspagina met daarop alle reviews welke goed vindbaar is in Google.

Trigger instellen

Ontvang een automatische e-mail bij een negatieve review. Zo kun je snel acteren en sturen.

Koppeling

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

Widget

Plaats 1 van de 6 review widgets op je eigen website. Dit zorgt voor betrouwbaarheid bij oriënterende bezoekers.

Vragenlijst

Altijd al graag iets willen weten en meten bij je klanten? Stel zelf een vragenlijst samen of kies één van onze templates.

Widgets

Reviews & Ratings

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw organisatie inzichtelijk voor iedereen. Dit helpt je om klanten te behouden en te overtuigen om voor jou te kiezen.

Mooie frisse widgets

Laat zien hoe goed je bent

Zorg voor betrouwbaarheid

Te plaatsen op alle websites

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op WordPress?

Resultaten

Meten is weten en verbeteren

Door continu de juiste vraag, aan de juiste persoon op het juiste moment te stellen krijg je inzicht in de klantreis, waardoor trends, behoeftes en actiepunten zichtbaar worden. Gebruik de handige filters en statistieken om snel overzicht te krijgen.

Releases

Sterren

Google Seller Ratings

Adverteer je op Google? Slim! Voeg de beoordelingen toe aan Google Ads-campagnes om het aantal doorkliks te verhogen en de acquisitiekosten te verlagen. Dit zorgt voor de bekende gele sterren.

Tot 17% meer kliks op je advertentie

Advertentiekosten dalen

Meer bezoekers = meer omzet

Branding

Eigen huisstijl

De uitstraling van je uitnodiging is een belangrijk onderdeel voor je response. Je kunt de opmaak en de tekst helemaal naar eigen smaak inrichten. Zo sluit het aan bij je branding en is het herkenbaar voor jouw klanten. Uiteraard zien de uitnodigingen er op mobiel en tablets ook goed uit.

Meertalig

Internationaal actief?

De feedback vragenlijsten zijn meertalig op te stellen en te versturen. Zo krijgt je klant een uitnodiging en vragenlijst in de juiste taal. Onbtreekt er een taal? Vraag ons dan  even naar de mogelijkheden.

Releases

Tarieven

Start vandaag met feedback!

Feedback

450 uitnodigingen

2 websites

39/maand

Pro

1000 uitnodigingen

4 websites

99/maand

Platinum

2000 uitnodigingen

6 websites

Op aanvraag

Kennismaken?

De tool eerst een keer zien? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts. Al bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan voor Prijsopgave.