Dé reviewtool voor dienstverlenend Nederland

Begrijp je klanten beter door unieke klantinzichten te verzamelen via ons gebruiksvriendelijke feedbackplatform.

• NVanaf 39,- per maand
  • NGoogle Review Partner
  • NKoppel aan je CMS
  • NVanaf 39,- per maand
  • NKoppel aan je CMS
  • NGoogle Review Partner

Uitnodiging

Pas de uitnodigingstekst aan naar je eigen wensen, met jouw logo,  of kies één van onze templates.

Reviewpagina

Je ontvangt een eigen bedrijfspagina met daarop alle reviews welke goed vindbaar is in Google.

Trigger instellen

Ontvang een automatische e-mail bij een negatieve review. Zo kun je snel acteren en sturen.

Koppeling

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

Widget

Plaats 1 van de 6 review widgets op je eigen website. Dit zorgt voor betrouwbaarheid bij oriënterende bezoekers.

Vragenlijst

Altijd al graag iets willen weten en meten bij je klanten? Stel zelf een vragenlijst samen of kies één van onze templates.

Widgets

Reviews & Ratings

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw organisatie inzichtelijk voor iedereen. Dit helpt je om klanten te behouden en te overtuigen om voor jou te kiezen.

Mooie frisse widgets

Laat zien hoe goed je bent

Zorg voor betrouwbaarheid

Te plaatsen op alle websites

Productreviews Feedback Company

Sterren

Google Seller Ratings

Adverteer je op Google? Slim! Voeg de beoordelingen toe aan Google Ads-campagnes om het aantal doorkliks te verhogen en de acquisitiekosten te verlagen. Dit zorgt voor de bekende gele sterren.

Tot 17% meer kliks op je advertentie

Advertentiekosten dalen

Meer bezoekers = meer omzet

Resultaten

Meten is weten en verbeteren

Door continu de juiste vraag, aan de juiste persoon op het juiste moment te stellen krijg je inzicht in de klantreis, waardoor trends, behoeftes en actiepunten zichtbaar worden. Gebruik de handige filters en statistieken om snel overzicht te krijgen.

Releases
Klanttevredenheidsonderzoek Feedback Company

3.000+ organisaties gingen je voor

Reviews zijn van onschatbare waarde. Feedback zorgt ervoor dat je kunt laten zien dat jij in huis hebt waar anderen naar op zoek zijn.

Saskia Mey

Van Gogh Museum

Reviews helpen klanten, die twijfelen of de webshop (nog) niet volledig vertrouwen, over de streep te trekken met meer omzet als resultaat.

Ledstores klantcase

Kemal Tas

Ledstores Europe

Reviews zijn essentieel. Dankzij feedback beschikken we over meer klantdata en gaat onze omzet indirect omhoog.

blom opleidingen

Matthijs de Vogel

Laudius Thuisstudies

Tarieven

Start vandaag met feedback!

39,- per maand

Kortlopende abonnementen

Start binnen 1 werkdag

Feedback

39,- / maand

450 uitnodigingen per maand

2 domeinen/websites

Helpdesk ondersteuning

Pro

99,- / maand

API GET

API GET

2000 uitnodigingen per maand

6 domeinen/websites

Kennismaken?

De tool eerst een keer zien? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts. Al bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan voor Prijsopgave.