Wij zijn Feedback Company en wij willen wat vertellen

Transparantie en betrouwbaarheid

Feedback Company gelooft in transparantie. Daarom is het één van onze kernwaarden. Transparantie is volgens ons cruciaal in de moderne wereld. Cruciaal voor bedrijven, consumenten én de wisselwerking tussen beiden. Transparantie zorgt voor betrouwbaarheid en heeft direct invloed op het besluit om een aankoop te doen. Om te kunnen beoordelen of een bedrijf betrouwbaar is, hechten consumenten veel waarde aan de mening van anderen. Online reviews zijn daarom de perfecte manier om betrouwbaarheid uit te stralen.

In het kort

Over ons

Klanttevredenheid verhogen

Online reviews worden met open armen ontvangen door je klant, maar ook voor je bedrijf levert het veel interessante inzichten op. Met deze waardevolle input kun je interne processen verbeteren en beter aanpassen op de verwachtingen van de klant. Hierdoor zal de klanttevredenheid op termijn stijgen.

Feedback software

Met onze feedback software geef je klanten de kans om hun mening te geven, direct online. De tools die we aanbieden zijn gebruiksvriendelijk en laagdrempelig. Wij bouwen constant aan vernieuwende features om het verzamelen van reviews gemakkelijker te maken. Innovatie staat bij ons altijd centraal.

“The bigger the dream, the more important the team”

Ondersteuning van Feedback Company

Ga je met onze feedback software aan de slag? Dan sta je er niet alleen voor. Het jonge en dynamische team van Feedback Company bestaat uit betrokken review specialisten die je begeleiden met het verzamelen van reviews. Wij geloven dat iedere ondernemer uniek is. Oplossingen op maat en gepersonaliseerde features zijn voor ons vanzelfsprekend. Bij Feedback Company staat een open houding en communicatie centraal en dat geldt niet alleen voor onze klanten, maar voor iedereen. Feedback Company is onafhankelijk.

Sjors Kasbergen

Leon Baars

Technical Engineer

Arjan Bogers

Manager Customer Service

We staan je graag te woord

Kom in contact

Zelf onze tool ervaren?