• Home
  • 5
  • Klanttevredenheidsonderzoek

Dé sleutel tot succes

Het klanttevredenheidsonderzoek van Feedback Company geeft inzicht in de kwaliteit per bedrijfsproces. Zo weet je precies wat er speelt en waar de kwaliteit van jouw dienstverlening bijgeschaafd moet worden voor een optimale klantervaring.

Dashboard met stuurinformatie

API koppeling voor integraties

Kant-en-klare vragenlijsten per sector

Consultancy en verbeter rapportages

Klanttevredenheidsonderzoek

Meten en verbeteren

Een simpele beredenering leert ons dat meer tevreden klanten gelijk staat aan een kwalitatief goede dienstverlening en daarom is inzicht in de klanttevredenheid een must om te groeien!

Klanttevredenheidsonderzoek van Feedback Company wordt ingezet door organisaties voor het verbeteren van de interne processen. Het onderzoek is ook perfect voor externe transparantie als marketinginstrument, verantwoording richting stakeholders of om het imago te verbeteren.

• NKant-en-klare vragenlijsten per sector
  • NInzicht in prestaties per bedrijfsproces
  • NInzicht in per team / afdeling / vestiging
  • NConsultants die je helpen met de resultaten
  • NReal-time online dashboard
  • NAPI koppeling voor geautomatiseerd versturen

Waarom Feedback Company?

Kortlopende contracten

Als enige bieden wij kortlopende contracten vanaf 3 maanden. Zo kun je het rustig uitproberen zonder fikse investering.

Reputatie van A tot Z

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

Lekker Nederlands!

Made in Holland! Opgericht in 2010 en sinds 2014 opererend vanuit De Jaarbeurs in Utrecht. Wij zijn de enige aanbieder van reputatiemanagement oplossingen die nog in Nederlandse handen is. Hier zijn wij stiekem best een beetje trots op.

Google Premium Partner

Wereldwijd zijn er ongeveer 30 organisaties die het label 'Google Premium Review Partner' mogen uitdragen. Niet gek, vinden we zelf.

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Integraties

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

We zijn fair

Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Onze feedback wordt geverifieerd op echtheid, en altijd gecontroleerd volgens een vaste checklist.

We hebben lef

Stil zitten, daar doen we niet aan. Comfort zones, daar doen we óók niet aan. Feedback Company is het liefst de beste van de klas. Dat lukt ons door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd koel te houden.

We geloven in data

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.

Kant-en-klare vragenlijsten

Sectoren

Door te werken met mensen die kennis hebben van de sector of hier zelf in gewerkt hebben, krijgt jouw organisatie de beste begeleiding. Staat jouw branche er niet tussen? Kies dan voor het tegeltje ‘Overige’. Door de flexibiliteit van onze tool zijn wij in staat om in iedere branche onderzoek uit te voeren.

Webshops

Autobedrijf