Bedrijfsreviews

Boost je omzet: verzamel  waardevolle klantfeedback!

Klanttevredenheid is key

Bedrijfsreviews

Alle ervaringen tijdens contactmomenten spelen een rol in de klantbeleving. De optelsom van al die ervaringen bepaalt het succes van de organisatie. Maar hoe meet je  klanttevredenheid nu echt goed? Customer Experience Management is het antwoord.

Feedback Company meet en onderzoekt al jaren de experience van duizenden klanten, van bedrijfsreviews tot diepgaand onderzoek. Daarom zijn wij de ideale partner. Meld je direct aan voor het verzamelen van bedrijfsreviews of lees hier meer over ons complete aanbod aan Customer Experience oplossingen.

De belangrijkste features

Gepersonaliseerde uitnodigingen

Eigen reviewpagina

Review widgets voor je eigen website

Automatisch uitnodigingen versturen

Melding bij negatieve review

Real-time online dashboard

Official Google Review Partner

Deel ervaringen van anderen

Verhoog je omzet en betrouwbaarheid met bedrijfsreviews! Nieuwe klanten lezen graag over de ervaringen van anderen voordat ze een product of dienst afnemen. Dit vertrouwen boost je omzet en online reputatie.

Publiceer de bedrijfsreviews extern voor een betere online vind- en zichtbaarheid in Google. Omdat wij Official Google Review Partner zijn, kun je ervoor kiezen om de reviewscore te tonen met de bekende gele sterren bij de zoekresultaten.

Optioneel: PX

Gele sterren in Google

Abonnement per kwartaal

Official google review partner

Boost jouw bedrijf met gele sterren en reviews!

Wij mogen onszelf als enige onderzoeksbureau ook Official Google Review Partner noemen. Dit zorgt ervoor dat de reviews die jij verzamelt met onze Customer Experience (CX) tools getoond worden in Google, met de bekende gele sterren als unieke eyecatcher.

Meer bezoekers, klanten en omzet

Dankzij de gele sterren val je op in de zoekresultaten en genereer je meer bezoekers, klanten en omzet.

Google Seller Ratings

Adverteer je op Google? Slim! Voeg de bedrijfsreviews toe aan Google Ads-campagnes om het aantal doorkliks te verhogen en de acquisitiekosten te verlagen.

Kies het beste reviewabonnement

Heb je een ander aantal uitnodigingen nodig of wil je product reviews (PX) verzamelen? Geen zorgen!
Meld je vrijblijvend aan en we zorgen altijd voor een passend voorstel.

Review (CX)

Start vanaf 30.- p/m

Verzamel reviews op ons vertrouwde platform en bouw aan jouw online reputatie. Publiceer je reviews op je website middels onze widgets.

Doel:  Ik wil weten of klanten ons aanbevelen en hoe onze diensten worden beoordeeld.

✔  150 uitnodigingen per maand

✔  1 domein (website)

✔  NPS score

Meest gekozen

Grow (CX)

Start vanaf 50,- p/m

Reviews verzamelen met 750 uitnodigingen per maand geeft een sterke basis voor belangrijke inzichten.

Doel: Ik wil graag weten wat mijn klanten vinden over mijn diensten.

✔  750 uitnodigingen per maand

✔  3 domeinen (websites / talen)

API Get

NPS score

Scale (CX)

Prijs op aanvraag

2000 uitnodigingen per maand geeft grote bedrijven genoeg ruimte om alle relevante inzichten te verzamelen.

Doel: Ik wil weten of klanten onze websites aanbevelen en hoe onze verschillende diensten worden beoordeeld.

✔  2000 uitnodigingen per maand

✔  6 domeinen (websites / talen)

API Get

✔  NPS score

Neem vrijblijvend contact op

Kennismaken?

Meld je vrijblijvend aan en ontvang altijd een passend voorstel op basis van jouw informatie.

• Hidden
    timestamp

Enthousiast geworden?

Dit kun je verwachten

Stap 1
Stap 1

Interesse

Vul vrijblijvend het formulier in onderaan deze pagina.

Stap 2
Stap 2

Kennismaken

Onze experts nemen vrijblijvend contact met je op om je wensen en behoeftes te bespreken.

Stap 3
Stap 3

Voorstel

Je ontvangt binnen 1 werkdag een digitaal voorstel.

Stap 4
Stap 4

Starten

Na akkoord gaan wij direct je omgeving inrichten en kun je vaak dezelfde dag nog aan de slag!

Xanne

Accountmanager