Bedrijfs- & productreviews

Stap over en ontvang 1 maand gratis

PX en CX Quickscan

Overstapweken

Verzamel je al reviews bij een Official Google Review Partner? Check dan snel onze tijdelijke Overstapweken met aantrekkelijke tarieven. Daarnaast krijg je de eerste maand van ons cadeau. Vul onderstaand formulier in en wij nemen vrijblijvend contact op.

Meer bezoekers, klanten en omzet

Dankzij de gele sterren val je op in de zoekresultaten en genereer je meer bezoekers, klanten en omzet. Wist je dat je website tot wel 18% kan groeien door de inzet van product reviews?

Google Seller Ratings

Adverteer je op Google? Slim! Voeg de bedrijfsreviews toe aan Google Ads-campagnes om het aantal doorkliks te verhogen en de acquisitiekosten te verlagen.

Tot wel 18% groei voor jouw webshop
met product reviews

Bedrijfreviews (CX Quickscan)

Meet de ervaringen van je klanten met de CX Quickscan van Feedback Company. Verstuur automatisch uitnodigingen naar je klanten en verzamel feedback. Deel de resultaten op je website en verbeter je vindbaarheid in Google.

Omdat wij Official Google Review Partner zijn, kun je ervoor kiezen om de reviewscore met de bekende gele sterren bij de zoekresultaten te tonen.

Product Experience (PX)

Verzamel feedback met product reviews en verkrijg belangrijke informatie vanuit je klant. Verbeter de Product Experience (PX) van je webshop en zet je feedback door naar de Google Shopping Ads, met de bekende gele sterren als unieke eyecatcher.

Een Product eXperience-pakket bevat ook standaard bedrijfsreviews.

wat je kunt verwachten

Widgets

Uitnodiging op maat

Behoud je reviews

Overstapservice

Overstappen? In veel gevallen kunnen wij je oude reviews importeren voor jou. Zo hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen. Benieuwd? Stuur ons een chat of vul het formulier onderaan de pagina in.

Start al vanaf 42,- per maand

3 maanden contract