In Reputation We Trust.

Hét digitale platform voor het verzamelen van reviews, klant-, en medewerkersonderzoek.

Reputatiemanagement van A tot Z

Meet en verbeter de tevredenheid

Elke organisatie heeft invloed op wat er over zijn bedrijf gezegd wordt. Door op de juiste manier om te gaan met feedback, ervan te leren en er adequaat op te reageren zet je feedback in als middel om je reputatie te managen en sterker te maken.

Wij geloven in data omdat het ons in de goede richting duwt. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.

Met al deze kennis helpen wij bedrijven beter en succesvoller te worden door het scoren, tonen en managen van hun reputatie.

• NNederlandse organisatie
  • NOfficiële Google Review Partner
  • NAbonnement vanaf 3 maanden
  • NNederlandstalige support

Google Review Partner

Feedback Company is, samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn wij best wel een beetje trots op.

Wat betekent dit voor jou?

Dat je gebruik kan maken van de Google Seller Rating module. Deze module zorgt ervoor dat de verzamelde reviews en review score worden doorgegeven aan Google en als gele sterren worden getoond in betaalde advertenties (SEA) en op product niveau in organische zoekresultaten (SEO).

De voordelen op een rijtje:

Meer websitebezoekers

Stijging doorklikratio van 17%

N

Verbeterde quality scores (QS)

De cost-per-click (CPC) daalt

Rich Snippets mobile

Bedrijfsreviews

Dé review tool voor bedrijven

j

Vragenlijst

Stel zelf vragenlijsten samen.

b

Review widget

Toon al je verzamelde reviews op je eigen website.

Google Seller Rating

Gele sterren onder jouw betaalde advertenties in Google Ads.

Huisstijl

Verstuur de uitnodigingen in je huisstijl.
    bedrijfsreviews feedback company

Productreviews

Must-have voor webshops

productreviews feedback company

Koppelingen

Verstuur automatisch uitnodigingen vanuit je webshop.

Google Shopping

Toon je productreviews in Google Shopping door middel van een XML-feed.

w

Vraag & Antwoord

Reageer gemakkelijk op reviews van klanten.

Foto reviews

Laat klanten een foto van het product uploaden bij de beoordeling.

Klantonderzoek

Meet én verbeter de bedrijfsprocessen

Procesmeting

Inzicht in de prestaties per bedrijfsproces om gericht te meten en verbeteren.

h

Sector vragenlijsten

Bewezen kant-en-klare vragenlijsten per sector.

Integraties

Verstuur uitnodigingen geautomatiseerd vanuit talloze systemen.

g

Data-analyse

Consultants die helpen met een verdiepingsslag van de resultaten.

Medewerkersonderzoek

Luister continu en verbeter ervaringen voor elke werknemer

m

15 thema's

Kies o.a. uit de thema’s bevlogenheid, cultuur en leidinggevende.

U

Verbeterpunten

Zoom in op de verbeterpunten van de gekozen thema’s.

a

Kort & krachtig

Geen lange vragenlijsten of dikke rapporten.

HR & Management

Het onderzoek geeft interessante stuurinformatie voor verandering.

Klanten

Experts

Lobby

Waarom Feedback Company?

Kortlopende contracten

Als enige partij bieden wij kortlopende contracten vanaf 3 maanden. Zo kun je het rustig uitproberen zonder fikse investering.

Reputatie van A tot Z

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

Lekker Nederlands!

Made in Holland! Opgericht in 2010 en sinds 2014 opererend vanuit De Jaarbeurs in Utrecht. Wij zijn de enige aanbieder van reputatiemanagement oplossingen die nog in Nederlandse handen is. Hier zijn wij stiekem best een beetje trots op.

Google Premium Partner

Wereldwijd zijn er ongeveer 30 organisaties die het label 'Google Premium Review Partner' mogen uitdragen. Niet gek, vinden we zelf.

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Integraties

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

We zijn fair

Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Onze feedback wordt geverifieerd op echtheid, en altijd gecontroleerd volgens een vaste checklist.

We hebben lef

Stil zitten, daar doen we niet aan. Comfort zones, daar doen we óók niet aan. Feedback Company is het liefst de beste van de klas. Dat lukt ons door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd koel te houden.

We geloven in data

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.