Verhoog je sales met reviews

Feedback Company is een Google Review Partner en transformeert waardevolle feedback tot krachtige reviews.

Verzamel feedback, creëer vertrouwen en verbeter je online vindbaarheid.

Vraag gratis demo aan

Feedback Company’s review oplossingen

Oplossingen voor ieder bedrijf, van klein tot groot.

Bedrijfsreviews

Verzamel waardevolle inzichten in je klanten en gebruik hun feedback om jouw bedrijf te verbeteren. Luister naar je klanten en gebruik social proof om je conversie te verhogen.

Product reviews

Gebruik Feedback Company’s volledige product review module, inclusief foto reviews, SEO sterren, en vraag & antwoord om je bedrijf nog sneller te laten groeien.

Inzichten

Verzamel klantinzichten en verbeter je bedrijfsvoering. Gebruik de NPS & CES vragen om je bedrijf naar volgende niveau te brengen met uitgebreide klantonderzoek.

Toon reviews op je website/webshop

Feedback Company integreert met de meest populaire E-Commerce en CMS platformen. Hierdoor worden de door jouw verzamelde reviews automatisch getoond in een unieke Trust widget. Dit kan zorgen voor het laatste zetje wat een oriënterende bezoeker nodig heeft om voor jouw organisatie te kiezen.

Hoe win je het vertrouwen van klanten?

Wil jij net als 3.500+ ondernemers handige tips, nieuws en nog meer onmisbare to do’s over reputatie, reviews en e-commerce ontvangen? Download hieronder ons gratis e-book!

Hoe zet je reviews succesvol in?

Help! Klantenreviews, hoe ga ik hier succesvol mee om?

Dinsdag 3 november geven wij samen met Team Nijhuis een gratis webinar over reviews en online vind- en zichtbaarheid op Google. Let op, er zijn nog maar een paar plaatsen beschikbaar!