Verhoog je sales met reviews

Feedback Company is een officiële Google Review Partner en transformeert waardevolle feedback tot krachtige reviews. Verzamel feedback, creëer vertrouwen en verbeter je online vindbaarheid.

Bouw vertrouwen, juist in onzekere tijden

Het Coronavirus (COVID-19) heeft een grote impact op onze maatschappij. Goed bereikbaar zijn en elkaar helpen, vinden we nu extra belangrijk. We willen er alles aan doen om ondernemers bij te staan waar we kunnen.

Daarom organiseren we op 26 maart om 10:00 een webinar over hoe je juist nu reviews nog beter voor je kunt laten werken.

Heb je een vraag, die kun je dan ook stellen. Deelname is gratis. Kom je ook?

Vraag een demo aan

Feedback Company’s review oplossingen

Oplossingen voor ieder bedrijf, van klein tot groot.

Bedrijfsreviews

Verzamel waardevolle inzichten in je klanten en gebruik hun feedback om jouw bedrijf te verbeteren. Luister naar je klanten en gebruik social proof om je conversie te verhogen.

Product reviews

Gebruik Feedback Company’s volledige product review module, inclusief foto reviews, SEO sterren, en vraag & antwoord om je bedrijf nog sneller te laten groeien.

Inzichten

Verzamel klantinzichten en verbeter je bedrijfsvoering. Gebruik de NPS & CES vragen om je bedrijf naar volgende niveau te brengen met uitgebreide klantonderzoek.

Integraties

Feedback Company integreert met de meest gebruikte E-Commerce platformen.