Maakt reviewen mogelijk voor alle webshops

pakketten vanaf €39/mnd

Vraag een demo aan

BUYSMART.

BUYSMART. is dé manier om (potentiële) klanten te overtuigen om voor jouw website te kiezen. BUYSMART. is een kopersbescherming die geldt voor alle klanten van webshops aangesloten bij Feedback Company. Door deze kopersbescherming winkelt jouw klant 100% veilig. Mocht er onverhoopt wat mis gaan, dan zijn jouw klanten hier nooit de dupe van. Zorg dat jij je klanten deze service kunt bieden, sluit je vandaag nog aan bij Feedback Company!

Voor mij als webshop Voor mij als consument

Onze klanten

Zij maken het klanten heel gemakkelijk om ze te vertrouwen:

De case van Skichalets.nl

Ik geloof niet dat mensen nog in eigen reviews op de website trappen. Iedereen kan dit natuurlijk zo gekleurd invullen als hij of zij wil. Een externe partij is voor de consument veel betrouwbaarder.

Aantal reviews 148
Branche Toerisme
Klant sinds 2017
Beoordeling 9.2 / 10.0

De case van Prohap

Aan de hand van alle reviews, willen wij een optimale feestelijke beleving creëren bij onze klanten.

Aantal reviews 10.269
Branche Feestartikelen
Beoordeling 8.9 / 10.0

De case van Kaarten Carrousel

“Merkzichtbaarheid wordt steeds belangrijker. Daarop focussen wij ons als webshop en Feedback Company helpt ons daarbij.”

Aantal reviews 13.891
Branche Marketing services en retail handel
Klant sinds 2012
Beoordeling 9.5 / 10.0

De case van EZBook.nl

“Door het partnerschap met Feedback Company bouw je een vertrouwde community op waar vertrouwen en geloofwaardigheid hoog in het vaandel staan."

Aantal reviews 2.111
Branche Boekenbranche
Klant sinds 2012
Beoordeling 9.9 / 10.0

De case van Roobol

“Feedback Company is er altijd om mee te denken, met persoonlijk en snel contact.”

Aantal reviews 3.212
Branche Woonbranche
Beoordeling 8.7 / 10.0

De case van Vivara

“Reviews geven ons een betere binding met klanten en we zien dat deze vaker herhaaldelijk aankopen doen.”

Aantal reviews 7.548
Branche Dierenspeciaalzaak
Beoordeling 9.2 / 10.0

Nieuwe features

We willen je hier graag van op de hoogte houden

Bekijk alle features
  • Facebook integratie
  • API voor volledige integratie
  • Customer Effort Score
  • Google Adwords integratie
  • SEO optimalisatie
  • Auto feedback en handmatige keuring