Ontdek wat klanten van je bedrijf vinden

Bekijk alle features van de tool

Werk je met Feedback Company

Wek je meer vertrouwen van klanten

Echt prettig feedback geven

Onafhankelijke reviews zorgen direct voor geloofwaardigheid en vertrouwen. Wees transparant en vraag jouw klanten zélf om hun ervaringen te delen.

Maatwerk oplossingen

Wij begrijpen dat iedere ondernemer uniek is. Feedback Company staat altijd open om het samen over nieuwe ontwikkelingen te hebben.

Enige Google partner met NPS meting

De Net Promoter Score, NPS, is een eenvoudige manier om klantloyaliteit te meten. Door hier op in te spelen vergroot je de kans op een herhalingsaankoop.

Product reviews

Verzamel product reviews en verhoog het vertrouwen van je klanten. Voeg de verzamelde sterren toe aan Google Shopping.

Uw data veilig en prive

Alle gegevens van jouw klanten worden veilig bewaard, maar ook als ondernemer ben je verzekerd van jouw privacy.

Zelf onze tool ervaren?

Start hier

Onze klanten

Zij maken het klanten heel gemakkelijk om ze te vertrouwen:

De case van Prohap

Aan de hand van alle reviews, willen wij een optimale feestelijke beleving creëren bij onze klanten.

Aantal reviews 6.429
Branche Feestartikelen
Beoordeling 9.0 / 10.0

De case van Kaarten Carrousel

“Merkzichtbaarheid wordt steeds belangrijker. Daarop focussen wij ons als webshop en Feedback Company helpt ons daarbij.”

Aantal reviews 13.891
Branche Marketing services en retail handel
Klant sinds 2012
Beoordeling 9.5 / 10.0

De case van EZBook.nl

“Door het partnerschap met Feedback Company bouw je een vertrouwde community op waar vertrouwen en geloofwaardigheid hoog in het vaandel staan."

Aantal reviews 2.111
Branche Boekenbranche
Klant sinds 2012
Beoordeling 9.9 / 10.0

De case van Roobol

“Feedback Company is er altijd om mee te denken, met persoonlijk en snel contact.”

Aantal reviews 3.212
Branche Woonbranche
Beoordeling 8.7 / 10.0

De case van Vivara

“Reviews geven ons een betere binding met klanten en we zien dat deze vaker herhaaldelijk aankopen doen.”

Aantal reviews 7.548
Branche Dierenspeciaalzaak
Beoordeling 9.2 / 10.0

De case van Baktotaal Bouwhuis

“Feedback Company geeft ons de mogelijkheid om contact op te nemen met klanten zodat we onze service kunnen optimaliseren”.

Aantal reviews 2.905
Branche Food detailhandel
Klant sinds 2014
Beoordeling 9.2 / 10.0

Nieuwe features

We willen je hier graag van op de hoogte houden

Bekijk alle features
  • Facebook integratie
  • API voor volledige integratie
  • Customer Effort Score
  • Google Adwords integratie
  • SEO optimalisatie
  • Auto feedback en handmatige keuring