User Experience (UX)

User Experience

gevonden wat je zocht?

User Experience

gevonden wat je zocht?

Gevonden wat je zocht? UX meet feedback van websitebezoekers door één simpele vraag te stellen met een widget op je site. Het uitvragen van gebruikerservaringen (UX) is cruciaal voor de customer journey en je online omzet.

Efficiëntere site voor de bezoekers
  Inzicht in Customer Journey op je site
  Creëren van een positieve gebruikerservaring

Geoptimaliseerde site is goud

Waarom UX?

Een goede User Experience is cruciaal voor het succes van een website, omdat het direct invloed heeft op hoe bezoekers je site en informatie ervaren. Een positieve gebruikerservaring leidt tot tevredenheid en vergroot de kans dat bezoekers terugkomen.

Door actief gebruik te maken van UX-inzichten, kun je de website constant verbeteren en directe veranderingen doorvoeren. Waardevolle feedback maakt de website niet alleen handiger voor bezoekers, maar ook vriendelijker voor zoekmachines. Investeren in UX helpt bij het opbouwen van een sterke online reputatie en vergroot de kans op conversies.

Voordelen UX

Gemakkelijk inzichten verzamelen

Inzicht in het gebruik van je site

Verhoog de conversie

Verbeter de customer journey

1 widget te plaatsen op je pagina

Hoe werkt het?

UX is het meest in haar kracht op een specifieke pagina, zoals bijvoorbeeld een productpagina. Hier wil je graag weten of de informatie duidelijk is overgekomen op de bezoeker. Voeg de UX widget eenvoudig toe op de betreffende pagina. Stel de tooling makkelijk in binnen ons portaal, voeg vervolgens de html code toe aan je broncode van je site.
De bezoeker ziet het volgende:
    1. Bij een bezoek aan deze pagina is de UX widget zichtbaar
    2. De bezoeker kan hier meteen op klikken
    3. Positief, de tooling bedankt je
    4. Negatief, de tooling vraagt om een toelichting

Vergroot de conversie

UX verhoogt de conversie van je website aanzienlijk. Dit komt door de behoeftes in informatie en navigatie die door UX naar voren komen. Klanten begrijpen sneller de voordelen van je product en vinden makkelijker de weg naar een conversie. De opbouw van je site (customer journey) speelt hier een belangrijke rol in.

Specifieke feedback

Vraag naar de ervaringen van je bezoekers op specifieke pagina’s door een eigen vragenlijst per pagina aan te maken.

• Meerdere vragenlijsten
    • Vraag specifiek om feedback per pagina
    • Inzichten zijn direct beschikbaar

Jouw mening telt!

Zelf verzamelen we ook inzichten. Wat vond je van de pagina?

Performance

Monitor (UX)

Start vanaf 15,- p/m

Meet de gebruikerservaring van je bezoekers op specifieke webpagina’s. Verbeter de customer journey.

✔  vanaf 15,- p/m

timestamp
Stap 1
Stap 1

Interesse

Vul vrijblijvend het formulier in op deze pagina.

Stap 2
w
Stap 2

Kennismaken

Onze experts nemen vrijblijvend contact met je op om je wensen en behoeftes te bespreken.

Stap 3
j
Stap 3

Voorstel

We sturen een voorstel met al jouw wensen.

Stap 4
N
Stap 4

Starten

Na akkoord nemen we opnieuw contact op en kan je starten.

Xanne

Accountmanager