Feedback Company

Sectoren

feedback company

Overzicht sectoren

Bij Feedback Company zijn we letterlijk ín alle markten thuis. We werken met mensen die kennis hebben van de verschillende sectoren, waardoor we onze klanten kunnen begeleiden met de specifieke kennis en ervaring die nodig is. Ook door de flexibiliteit van onze tool zijn wij in staat om in iedere branche effectief onderzoek uit te voeren.

Webshops

Product reviews geven je omzet een boost tot 18%. Verstuur automatisch een uitnodiging na aankoop in je webshop. Onze tool is te koppelen aan populaire webshop platformen.

Opleiding & Training

Cursisten baseren hun keuze voor de juiste opleider steeds vaker op ervaringen van andere cursisten. Laat zien waarom cursisten voor jou gekozen hebben en hoe ze de opleiding of training beoordelen.

Letselschade

Getroffenen bij een ongeval baseren hun keuze voor de juiste letselschade partij steeds vaker op ervaringen van anderen. Laat zien hoe ze jouw dienstverlening beoordelen.

Autoschadeherstel

Klanten baseren hun keuze voor de juiste schadehersteller steeds vaker op ervaringen van andere klanten. Laat zien waarom klanten voor je gekozen hebben en hoe ze jouw schadeherstel beoordelen.

Autobedrijf

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door middel van onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw autobedrijf inzichtelijk voor iedereen.

Autolease

Wat zijn de wensen en ervaringen van de wagenparkbeheerders en (private) leaserijders? Jaarlijks organiseren wij met de Vereniging Zakelijke Rijders het event ‘Leasemaatschappij van het jaar’.

Welzijn

Jouw organisatie zet zich dagelijks met man en macht in voor onze samenleving. Dat verdient aandacht en mag getoond worden. Maar hoe breng je dit op de juiste manier in beeld?

Kinderopvang

Iedere ouder wil het beste voor z’n kind. Hun meest favoriete persoon op deze aarde brengen ze naar jullie opvang of bij jouw thuis. Essentieel dus om te weten wat de ervaringen van deze ouders zijn.

Financiële dienstverlening

Het verbeteren van het imago en de diensten: het zijn de uitdagingen van advieskantoren en verzekeraars. Inzicht in klantervaringen is hét startpunt van klantgericht verzekeringsadvies.

Woningcorporatie

Feedback Company ondersteunt woningcorporaties met het verzamelen van data en inzicht om zo te zorgen voor een optimale dienstverlening en een betere reputatie.

Overige

Dat leuke merk, een nieuwe winkel, het zwembad waar je nog nooit eerder bent geweest, een nieuwe film, een restaurant of hotel. Een keuze baseren op online feedback is niet meer nieuw, het ís de nieuwe standaard.