Vrijblijvende demo?

Plan een vrijblijvende demo in wanneer het jou uitkomt. De demo duurt ongeveer 15 minuten. We laten je de tool zien en je kunt al je vragen stellen. Wij helpen je graag. Wees gerust, je zit nog nergens aan vast.

Google Review Partner

Feedback Company is, samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn wij best wel een beetje trots op.

Wat betekent dit voor jou?

Dat je gebruik kan maken van de Google Seller Rating module. Deze module zorgt ervoor dat de verzamelde reviews en review score worden doorgegeven aan Google en als gele sterren worden getoond in betaalde advertenties (SEA) en op product niveau in organische zoekresultaten (SEO).

De voordelen op een rijtje:

Meer websitebezoekers

Stijging doorklikratio van 17%

N

Verbeterde quality scores (QS)

De cost-per-click (CPC) daalt

Rich Snippets mobile

Uitnodigen is een fluitje van een cent

Zo verzamel je reviews met Feedback Company:

Geautomatiseerd
Via de portal van Feedback Company kun je een automatische koppeling opzetten met jouw webshop of CRM systeem, waardoor je automatisch uitnodigingen kunt versturen na een aankoop op je webshop.

Handmatig
Verstuur je de review uitnodigingen liever handmatig? Dan is het altijd mogelijk om handmatig een review uitnodiging naar de klant te sturen.

Mijnwebwinkel
Waarom Feedback Company?

Kortlopende contracten

Als enige partij bieden wij kortlopende contracten vanaf 3 maanden. Zo kun je het rustig uitproberen zonder fikse investering.

Reputatie van A tot Z

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

Lekker Nederlands!

Made in Holland! Opgericht in 2010 en sinds 2014 opererend vanuit De Jaarbeurs in Utrecht. Wij zijn de enige aanbieder van reputatiemanagement oplossingen die nog in Nederlandse handen is. Hier zijn wij stiekem best een beetje trots op.

Google Premium Partner

Wereldwijd zijn er ongeveer 30 organisaties die het label 'Google Premium Review Partner' mogen uitdragen. Niet gek, vinden we zelf.

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Integraties

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

We zijn fair

Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Onze feedback wordt geverifieerd op echtheid, en altijd gecontroleerd volgens een vaste checklist.

We hebben lef

Stil zitten, daar doen we niet aan. Comfort zones, daar doen we óók niet aan. Feedback Company is het liefst de beste van de klas. Dat lukt ons door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd koel te houden.

We geloven in data

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.

Pakketten

Feedback

450 uitnodigingen

Simpel en gemakkelijk reviews verzamelen? Kies dan voor Feedback.

N

Contract vanaf 3 maanden (uniek)

N

Stel zelf een vragenlijst samen

N

Review widget voor op je website

Goed vindbare bedrijfspagina

Triggernotificaties

Personaliseer je uitnodiging

Reviews zichtbaar in Google Ads

NPS & CES vraag

Pro

Tot 1000 uitnodigingen

Op zoek naar meer uitnodigingen en/of heb je meerdere website domeinen? Kies dan voor Pro.

Alles uit pakket Feedback

API GET voor custom reviewwidget

Tot 4 talen/domeinen

Platinum

Tot 2000 uitnodigingen

Voor organisaties die veel feedback verzamelen. Nodig tot 2000 klanten per maand uit met Platinum.

Alles uit pakket Feedback

API GET voor custom reviewwidget

Tot 6 talen/domeinen

Reserveer je plekje

Plan een demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Heb je al vragen? Laat het ons weten via onderstaand formulier.