[dipi_breadcrumbs bc_custom_home=”on” bc_home_text=”Home” bc_home_url=”https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/” bc_home_icon=”on” bc_home_color=”#ffffff” bc_separator_icon=”%%20%%” bc_is_post_type_root=”on” bc_post_type_root=”https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/blog/” bc_post_type_label=”Blogs” bc_post_taxonomy=”post_tag” bc_schema=”on” bc_separator_color=”#ffffff” bc_item_bg_color=”rgba(0,0,0,0)” bc_item_padding=”5px||5px|40px|true|false” _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default” items_font=”Montserrat||||||||” items_text_color=”#ffffff” background_color=”rgba(0,0,0,0)” border_radii_items=”on|10px|10px|10px|10px”][/dipi_breadcrumbs]

Geef je webshop een boost!

Profiteer van SEO geoptimaliseerde product reviews. Rust je webshop nu uit met de product review module van Feedback Company.

Kortlopende contracten van 3 maanden

Koppeling met Google Ads

Gele sterren in de zoekresultaten

Integraties met meest populaire CMS

Nederlands sprekende support

Google Premium Partner

Productreviews

Essentieel voor je webshop

Je kent ze vast wel, de gele sterren bij advertenties in Google Shopping en Google Ads. Dit zijn de Google Seller Ratings. Deze zorgen ervoor dat jouw webshop nog beter zichtbaar is voor jouw potentiële klanten.

Met de Feedback Seller Rating module worden gele sterren getoond aan jouw doelgroep, zelfs voordat zij jouw webshop bezoeken, dat je een betrouwbare aanbieder bent en kwaliteit levert. Los van deze voordelen zorgen de gele sterren er ook voor dat jouw advertenties visueel aantrekkelijker worden.

Feedback Company is Premium Google Partner. Er zijn slechts 30 partijen wereldwijd die deze module mogen aanbieden.

• NBewezen hogere conversie
  • NLagere advertentiekosten
  • NAutomatisch uitnodigingen na aankoop
  • NReview widget voor op je eigen website
  • NBeter vindbaar op Google

review widget

statistieken

google ads

Integraties

[dipi_carousel space_between=”100″ autoplay=”on” autoplay_speed=”8001″ _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default” width=”89%” module_alignment=”center”][dipi_carousel_child img_src=”https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/wp-content/uploads/sites/3/2020/09/mijnwebwinkel-1-1.png” _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default” custom_margin=”-20px||||false|false”][/dipi_carousel_child][dipi_carousel_child img_src=”https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/wp-content/uploads/sites/3/2020/08/lightspeed-logo-2.png” _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default”][/dipi_carousel_child][dipi_carousel_child img_src=”https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/wp-content/uploads/sites/3/2020/08/shopify-2.png” _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default”][/dipi_carousel_child][dipi_carousel_child img_src=”https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/wp-content/uploads/sites/3/2020/08/logo-wordpress-logo-png-1.png” _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default”][/dipi_carousel_child][dipi_carousel_child img_src=”https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/wp-content/uploads/sites/3/2020/08/PrestaShop.png” _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default”][/dipi_carousel_child][dipi_carousel_child img_src=”https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/wp-content/uploads/sites/3/2020/08/Magento1-1.png” _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default”][/dipi_carousel_child][dipi_carousel_child img_src=”https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/wp-content/uploads/sites/3/2020/08/Woocommerce.png” _builder_version=”4.7.7″ _module_preset=”default”][/dipi_carousel_child][/dipi_carousel]

Waarom Feedback Company?

Kortlopende contracten

Als enige reviewpartij bieden wij kortlopende contracten aan. Waar je bij andere partijen veelal direct 1 jaar vastzit kun je bij ons al starten vanaf 3 maanden. Zo kun je het rustig uit proberen zonder fikse investering.

Reputatie van A tot Z

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

Lekker Nederlands!

Made in Holland! Opgericht in 2010 en sinds 2014 opererend vanuit De Jaarbeurs in Utrecht. Wij zijn de enige aanbieder van reputatiemanagement oplossingen die nog in Nederlandse handen is. Hier zijn wij stiekem best een beetje trots op.

Google Premium Partner

Wereldwijd zijn er ongeveer 30 organisaties die het label ‘Google Premium Review Partner’ mogen uitdragen. Niet gek, vinden we zelf.

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Integraties

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

Start

Voor webshops die goed vindbaar willen zijn in Google. Verstuur tot 400 uitnodigingen per maand.

Vanaf € 39,-/maand

Tot 400 uitnodigingen per maand

N

Review widget voor op je eigen website

Integratie met je CMS

Reviews zichtbaar in Google Ads / Shopping

N

Productfoto’s toevoegen aan review

Vraag en antwoord module

Pro

Ideaal voor webshops met meer dan 400 orders per maand.

Op aanvraag

Alles van Start