69,- per maand

Start binnen 1 werkdag

Product reviews geven je omzet een boost tot 18%

Partner

Wij zijn Google Partner

Wij zijn samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn wij trots op!

Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen. Wat betekent dit voor jou als klant?

Stuurt je reviews automatisch door naar Google

Uniek: gele sterren onder je Google Ads en Shopping

Beter vind- en zichtbaar in de zoekmachines

Google review partner
product reviews feedback company

Sterren

Google Seller Ratings

Adverteer je op Google? Slim! Voeg de beoordelingen toe aan Google Ads-campagnes om het aantal doorkliks te verhogen en de acquisitiekosten te verlagen. Dit zorgt voor de bekende gele sterren.

Tot 17% meer kliks op je advertentie

Advertentiekosten dalen

Meer bezoekers = meer omzet

Widgets

Reviews & Ratings

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw organisatie inzichtelijk voor iedereen. Dit helpt jou om klanten te behouden en te overtuigen.

Mooie frisse widgets

Laat zien hoe goed je bent

Zorg voor betrouwbaarheid

Te plaatsen op alle websites

Koppeling

Koppel aan je CMS

Via de portal van Feedback Company kun je een automatische koppeling opzetten met jouw webshop of CRM systeem, waardoor je automatisch uitnodigingen kunt versturen na een aankoop op je webshop.

Geautomatiseerde uitnodiging na aankoop

Bespaar kostbare tijd

Te koppelen aan alle popualire CMS

Uitnodiging

Pas de uitnodiging tekst aan naar je eigen wensen, met je logo, of kies één van onze templates.

Reviewpagina

Je krijgt een eigen bedrijfspagina met daarop alle reviews welke goed vindbaar is in Google. Inclusief een link naar naar je webshop.

Trigger instellen

Ontvang een automatische e-mail bij een negatieve review. Zo kun je snel acteren en sturen.

Koppeling

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

Widget

Plaats 1 van de 6 review widgets op je eigen website. Dit zorgt voor betrouwbaarheid bij oriënterende bezoekers.

Vragenlijst

Altijd al graag iets willen weten en meten bij je klanten? Stel zelf een vragenlijst samen of kies één van onze templates.

3.000+ organisaties gingen je voor

Reviews zijn van onschatbare waarde. Feedback zorgt ervoor dat je kunt laten zien dat jij in huis hebt waar anderen naar op zoek zijn.

Saskia Mey

Van Gogh Museum

Reviews helpen klanten, die twijfelen of de webshop (nog) niet volledig vertrouwen, over de streep te trekken met meer omzet als resultaat.

Ledstores klantcase

Kemal Tas

Ledstores Europe

Reviews zijn essentieel. Dankzij feedback beschikken we over meer klantdata en gaat onze omzet indirect omhoog.

blom opleidingen

Matthijs de Vogel

Laudius Thuisstudies

Tijdelijke actie

Overstapweken

Verzamel je reviews bij Kiyoh, TrustedShops of Trustpilot? Informeer dan snel naar onze tijdelijke overstapweken.Owja, en je kunt al je reviews gewoon meenemen. Klinkt goed, toch?

Neem al je reviews mee

Ons welkomstcadeau: 1e maand gratis reviewen (t.w.v. € 69,-)

Kennismaken

Wie zijn wij?

Feedback Company is een jong bedrijf met 28 medewerkers werkzaam vanuit het centrum in Utrecht. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten.

Wij zijn samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn wij best trots op! Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen.

Tarieven

Start vandaag met feedback!

69,- per maand

Kortlopende abonnementen

Start binnen 1 werkdag

Feedback

69,- / maand

450 uitnodigingen per maand

2 domeinen/websites

Helpdesk ondersteuning

Pro

129,- / maand

API GET voor custom review widget

1000 uitnodigingen per maand

4 domeinen/websites

Platinum

Op aanvraag

NPS & CES vraag

API Get voor custom review widget

2000 uitnodigingen per maand

6 domeinen/websites

Kennismaken?

De tool eerst een keer zien? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts. Al bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan voor Prijsopgave.