Geef je webshop een boost!

Profiteer van SEO geoptimaliseerde product reviews. Rust je webshop nu uit met de product review module van Feedback Company.

Start vanaf € 69,- per maand

Bedrijfs- en Productreviews in één

Kortlopende contracten vanaf 3 maanden

N

Productfoto’s uploaden bij review

Gele reviewsterren in Google

Integraties met meest populaire CMS

Productreviews

Essentieel voor je webshop

Heb je een webshop? Feedback Company biedt de mogelijkheid om reviews per product te verzamelen. Klanten kunnen naast hun geschreven review ook een foto meesturen. Al deze unieke content op jouw website zorgt voor een nog betere vindbaarheid in Google.

Ga in gesprek

Ook is het mogelijk om een Question & Answer module toe te voegen. Zo kunnen jouw klanten vragen stellen onder een product dat jij aanbiedt. Hier kun je publiekelijk op antwoorden, zodat ook andere klanten het antwoord ook kunnen lezen.

* Google Shopping

De verzamelde productreviews kunnen getoond worden in Google Shopping campagnes door middel van een XML-feed. Dit zorgt voor de bekende gele sterren onder je advertenties.  Deze XML-feed is geen standaard oplossing van Feedback Company. Om dit te realiseren is hulp vereist van je webdeveloper.

• NBewezen hogere conversie
  • NLagere advertentiekosten
  • NAutomatisch uitnodigingen na aankoop
  • NReview widget voor je website
  • NBeter vindbaar op Google
  • NToon reviews in Google Shopping *
  • NQuestion & Answer module
  • NProductfoto's uploaden bij review

Uitnodigen is een fluitje van een cent

Zo verzamel je reviews met Feedback Company:

Geautomatiseerd
Via de portal van Feedback Company kun je een automatische koppeling opzetten met jouw webshop of CRM systeem, waardoor je automatisch uitnodigingen kunt versturen na een aankoop op je webshop.

Handmatig
Verstuur je de review uitnodigingen liever handmatig? Dan is het altijd mogelijk om handmatig een review uitnodiging naar de klant te sturen.

Mijnwebwinkel

Uitnodiging aanpassen

review widget

statistieken

Google Review Partner

Feedback Company is, samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn wij best wel een beetje trots op.

Wat betekent dit voor jou?

Dat je gebruik kan maken van de Google Seller Rating module. Deze module zorgt ervoor dat de verzamelde reviews en review score worden doorgegeven aan Google en als gele sterren worden getoond in betaalde advertenties (SEA) en op product niveau in organische zoekresultaten (SEO).

De voordelen op een rijtje:

Meer websitebezoekers

Stijging doorklikratio van 17%

N

Verbeterde quality scores (QS)

De cost-per-click (CPC) daalt

Waarom Feedback Company?

Kortlopende contracten

Als enige partij bieden wij kortlopende contracten vanaf 3 maanden. Zo kun je het rustig uitproberen zonder fikse investering.

Reputatie van A tot Z

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

Lekker Nederlands!

Made in Holland! Opgericht in 2010 en sinds 2014 opererend vanuit De Jaarbeurs in Utrecht. Wij zijn de enige aanbieder van reputatiemanagement oplossingen die nog in Nederlandse handen is. Hier zijn wij stiekem best een beetje trots op.

Google Premium Partner

Wereldwijd zijn er ongeveer 30 organisaties die het label 'Google Premium Review Partner' mogen uitdragen. Niet gek, vinden we zelf.

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Integraties

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

We zijn fair

Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Onze feedback wordt geverifieerd op echtheid, en altijd gecontroleerd volgens een vaste checklist.

We hebben lef

Stil zitten, daar doen we niet aan. Comfort zones, daar doen we óók niet aan. Feedback Company is het liefst de beste van de klas. Dat lukt ons door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd koel te houden.

We geloven in data

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.

Pakketten

Feedback

vanaf € 69,- per maand

450 uitnodigingen

Simpel en gemakkelijk reviews verzamelen? Kies dan voor Feedback.

Bedrijfs- en Productreviews in één

Korte contractduur vanaf 3 maanden

Integratie met je webshop

Personaliseer je uitnodiging

N

Productfoto’s toevoegen aan review

Vraag en antwoord module

Triggernotificaties

N

Review widget voor op je website

Goed vindbare bedrijfspagina

Reviews in Google Shopping *

Optioneel

NPS & CES vraag

Extra uitnodigingen

Pro

Tot 1000 uitnodigingen

Meer uitnodigingen en/of heb je meerdere website domeinen? Kies dan voor Pro.

Alles uit pakket Feedback

API GET voor custom reviewwidget

Upgrade aantal domeinen

Optioneel

NPS & CES vraag

Extra uitnodigingen

Kennismaken?

Wil je de tool eerst een keer zien? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Al  bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan hieronder voor Prijsopgave.

Veelgestelde vragen

Hoe lang loopt het contract?

Bij Feedback Company kun je al starten vanaf 3 maanden. Zo kun je op je gemak proberen of het wat voor je is.

Wat is het verschil tussen reviews en onderzoek?

Klantonderzoek geeft verdiepend inzicht in de prestaties per bedrijfsproces. Zo kan er gericht gemeten en verbeterd worden. Bedrijfsreviews meten de ervaringen met de organisatie.

Wat is de opzegtermijn?

Feedback Company biedt kortlopende contracten van 3 maanden. Het contract wordt automatisch verlengd met weer 3 maanden.

Kan ik tussentijds upgraden?

Je bestaande pakket kun je altijd upgraden. Feedback Company biedt oplossingen voor het verzamelen van reviews tot uitgebreid tevredenheidsonderzoek op basis van bepaalde processen.

Ik wil overstappen. Kan ik mijn reviews importeren?

Het importeren van de eerder verzamelde reviews is geen probleem, zolang deze maar zijn verzameld via een Google reviewpartner.

Kan ik mijn platform koppelen?

Feedback Company heeft een kant-en-klare integratie met de meest gebruikte webshop/website platformen. Zo kun je gemakkelijk automatisch uitnodigingen versturen.

Is mijn data veilig?

Uiteraard, Feedback Company is 100% GDPR compliant. Jouw data en die van jouw klanten zijn veilig bij ons.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

We hebben een team speciaal die jou graag verder helpt! Bereikbaar per telefoon en/of e-mail. Ze staan iedere werkdag klaar voor jou.