Hoe tevreden zijn de ouders?

Vertrouwen, reputatie en goed gevoel gaan hand in hand. Weet jij wat er goed gaat en wat beter kan? Verkrijg inzicht in ervaringen van klanten, medewerkers en andere belangrijke stakeholders. Deze inzichten vormen de basis voor het leveren van topprestaties.

Een tevreden ouder is goud waard!

Verbeter de kwaliteit van je kinderopvang

De keuze voor een kinderopvang door ouders wordt vaak gebaseerd op een combinatie van praktische redenen en “het gevoel” na een eerste kennismaking of referentie. Het is belangrijk als een dagopvang dichtbij huis is, maar doorslaggevend als een pedagogisch medewerker tijdens een rondleiding ook goed in kan spelen op de verwachtingen van ouders of blij verrast wordt door een positief oordeel van een andere ouder.

Weet jij wat er goed gaat en wat beter kan? Door middel van tevredenheidsonderzoek krijg je inzicht in ervaringen van klanten, medewerkers en andere belangrijke stakeholders. Deze inzichten vormen de basis voor het leveren van topprestaties.

• NKant-en-klare vragenlijst per proces
  • NVergelijk resultaten van locaties
  • NVoldoet aan HKZ keurmerk
  • NGrootste benchmark van Nederland
  • NMaak zelf een vragenlijst
  • NVerstuur uitnodiging in je huiststijl
  • NReview widget voor op je website
  • NBeter vindbaar op Google

Bedrijfsreviews

Dé reviewtool voor de kleinere kinderopvang.

Ouders baseren hun keuze voor de juiste opvang steeds vaker op ervaringen van andere ouders. Laat zien waarom ouders voor jou gekozen hebben en hoe ze de opvang beoordelen.

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door middels van onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw organisatie inzichtelijk voor iedereen. Dit helpt jou om klanten te behouden en te overtuigen.

bedrijfsreviews feedback company

Review Widget

Plaats 1 van de 6 review widgets op je eigen website.

Google Seller Rating

Gele sterren onder jouw betaalde advertenties in Google Ads.

w

Vragenlijst

Stel een vragenlijst samen of kies één van de templates.

Huisstijl

Verstuur de uitnodigingen in je huisstijl.

Klantonderzoek

Meet én verbeter de bedrijfsprocessen

De klanttevredenheidsonderzoeken van Feedback Company zijn speciaal ontwikkelt voor klantgerichte organisatie die op zoek zijn naar mogelijkheden om doorlopend zicht te hebben op de manier waarop de klant de dienstverlening ervaart.

Die informatie kan jij benutten om de dienstverlening te perfectioneren en om potentiële klanten te informeren over de toegevoegde waarde van jou geleverde diensten. Daarnaast is de informatie te gebruiken om collega’s en ketenpartners te motiveren en samen klanten te enthousiasmeren.

• De vragenlijsten
  • NQuickscan (kort en bondig)
  • NJaarlijkse evaluatie
  • NNa eerste kennismaking
  • NNa wenperiode
  • NEinde opvang

Type vragen

Reviewvraag

Geeft inzicht in de mate van tevredenheid. Te gebruiken voor interne en externe communicatie. Krijg direct feedback van de ouder.

NPS-vraag

Deze vraag meet de loyaliteit van klanten. Je meet in hoeverre jouw ouders je aan zullen
bevelen aan anderen.

Aspect- en prioriteitsvragen

Door vragen te stellen over specifieke onderwerpen, weet je hoe er door de ouder over deze onderwerpen wordt gedacht.

Rapportcijfervraag

Je ziet in één rapportcijfer hoe jouw organisatie scoort.

Verbetervraag

Je ziet wat er goed of slecht gaat en wat je kunt verbeteren

Opvolgingsvraag

Een ouder kan aangeven of hij naar aanleiding van zijn reactie opvolging verwacht.

Medewerkersonderzoek

Luister continu en verbeter ervaringen voor elke werknemer.

Waarom zou informatie over werkbeleving niet dezelfde vanzelfsprekendheid hebben als informatie over omzet, groei, verzuim? Bedrijfsresultaat, klanttevredenheid, bevlogenheid en betrokkenheid van medewerkers zijn juist sterk met elkaar verbonden!

In elk thema is een open vraag opgenomen om de medewerker te activeren ook zelf ideeën of oplossingen ter verbetering van het thema aan te dragen.

m

15 thema's

Kies o.a. uit de thema’s bevlogenheid, cultuur en leidinggevende.

U

Verbeterpunten

Zoom in op de verbeterpunten van de gekozen thema’s.

a

Kort & krachtig

Geen lange vragenlijsten of dikke rapporten.

HR & Management

Het onderzoek geeft interessante stuurinformatie voor verandering.

Wij werken o.a. voor

Waarom Feedback Company?

Kortlopende contracten

Als enige bieden wij kortlopende contracten vanaf 3 maanden. Zo kun je het rustig uitproberen zonder fikse investering.

Reputatie van A tot Z

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

Lekker Nederlands!

Made in Holland! Opgericht in 2010 en sinds 2014 opererend vanuit De Jaarbeurs in Utrecht. Wij zijn de enige aanbieder van reputatiemanagement oplossingen die nog in Nederlandse handen is. Hier zijn wij stiekem best een beetje trots op.

Google Premium Partner

Wereldwijd zijn er ongeveer 30 organisaties die het label 'Google Premium Review Partner' mogen uitdragen. Niet gek, vinden we zelf.

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Integraties

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

We zijn fair

Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Onze feedback wordt geverifieerd op echtheid, en altijd gecontroleerd volgens een vaste checklist.

We hebben lef

Stil zitten, daar doen we niet aan. Comfort zones, daar doen we óók niet aan. Feedback Company is het liefst de beste van de klas. Dat lukt ons door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd koel te houden.

We geloven in data

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.

Pakketten

Bedrijfsreviews

Simpel en gemakkelijk reviews verzamelen? Kies dan voor Bedrijfsreviews.

Vanaf € 39,- p/m

Kortlopende contracten vanaf 3 maanden

450 uitnodigingen & 2 domeinen

N

Stel je vragenlijst zelf samen

Verstuur in je huisstijl

Basis statitstieken

Review widget voor op je website

Goed vindbare reviewpagina

Optioneel

Uitbreiding uitnodigingen en/of domeinen

NPS & CES vraag

Klantonderzoek

Meer inzicht nodig om de inhoudelijke processen te meten en verbeteren? Dan is Klantonderzoek de beste keus voor jouw kinderopvang.

Op aanvraag

Onbeperkt uitnodigen

Review widget voor op je website

Goed vindbare reviewpagina

Medewerkersonderzoek

15 thema’s om inzicht te krijgen in de tevredenheid van de medewerkers.

Op aanvraag

15 thema’s

N

Geef je medewerkers een stem

N

Loyale klanten en een beter resultaat

Minder ziekteverzuim en incidenten

Uitgebreide statistieken

Zoom in op verbeterpunten

Kennismaken?

Plan een demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies of vraag direct een prijsopgave aan.

Veelgestelde vragen

Hoe lang loopt het contract?

Bij Feedback Company kun je al starten vanaf 3 maanden. Zo kun je op je gemak proberen of het wat voor je is.

Wat is het verschil tussen reviews en onderzoek?

Klantonderzoek geeft verdiepend inzicht in de prestaties per bedrijfsproces. Zo kan er gericht gemeten en verbeterd worden. Bedrijfsreviews meten de ervaringen met de organisatie.

Wat is de opzegtermijn?

Feedback Company biedt kortlopende contracten van 3 maanden. Het contract wordt automatisch verlengd met weer 3 maanden.

Kan ik tussentijds upgraden?

Je bestaande pakket kun je altijd upgraden. Feedback Company biedt oplossingen voor het verzamelen van reviews tot uitgebreid tevredenheidsonderzoek op basis van bepaalde processen.

Ik wil overstappen. Kan ik mijn reviews importeren?

Het importeren van de eerder verzamelde reviews is geen probleem, zolang deze maar zijn verzameld via een Google reviewpartner.

Kan ik mijn platform koppelen?

Feedback Company heeft een kant-en-klare integratie met de meest gebruikte webshop/website platformen. Zo kun je gemakkelijk automatisch uitnodigingen versturen.

Is mijn data veilig?

Uiteraard, Feedback Company is 100% GDPR compliant. Jouw data en die van jouw klanten zijn veilig bij ons.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

We hebben een team speciaal die jou graag verder helpt! Bereikbaar per telefoon en/of e-mail. Ze staan iedere werkdag klaar voor jou.