Tevredenheidsonderzoek voor de kinderopvang

Dé onderzoeksoplossing voor de kinderopvang

Effectieve keuzes, tevreden ouders.

Iedere ouder wil het beste voor z’n kind. Hun meest favoriete persoon op deze aarde brengen ze naar jullie opvang of bij jouw thuis. Essentieel dus om te weten wat de ervaringen van deze ouders zijn. Wat gaat er goed, wat kan er beter? Is iedereen tevreden?

Bekijk onze tijdelijke actie

jarenlange ervaring in de branche

Vooraf opgestelde vragenlijsten

Specialist in CX, EX en UX (combi mogelijk)

Vaste researcher als contactpersoon

Real-time online dashboard

Official Google Review Partner

Oplossingen

Hoe tevreden zijn de ouders en medewerkers nu echt?

Al jaren ondersteunt Feedback Company kinderopvangorganisaties bij het uitvoeren van allerlei onderzoekuitdagingen. Of het nu gaat om jaarlijkse (periodieke) onderzoeken, doorlopende onderzoeken, organisatie specifieke onderzoeken of onderzoeken onder medewerkers, het team van onderzoekers kan je helpen met alle uitdagingen. Door onze jarenlange ervaring in deze sector hoef je niet het wiel opnieuw uit te vinden maar kan je gebruik maken van wat er voor en door de kinderopvangbranche bedacht is.

Daarbij groeien wij mee met jouw behoefte. Begin bij het begin en indien het wenselijk is om het aantal onderzoeken of de verschillende soorten onderzoeken verder uit te breiden dan is die mogelijkheid er ook. Daarbij biedt Feedback Company je ook de mogelijkheid om je resultaten naar buiten toe te publiceren. Wie beter dan jouw eigen ouders kunnen tenslotte vertellen hoe goed de dienstverlening van jouw organisatie is.

Vragenlijsten

Mood Monitor (EX)

Medewerkersonderzoek (EX)

CX - Customer Experience

Customer Experience (CX)

Ontvang direct inzicht in de ervaringen van je klanten met ons klanttevredenheidsonderzoek. We bieden een gestructureerde aanpak om feedback te verzamelen, te analyseren en te begrijpen.

Voor de kinderopvangbranche kennen we de volgende reeds bedachte onderzoeken:

– Periodieke evaluatie (bijvoorbeeld jaarlijks)
– Evaluatie eerste kennismaking
– Evaluatie na de wenperiode
– Eindevaluatie

EX - Employee eXperience

Employee Experience (EX)

Uiteraard is het ook belangrijk om de interne klant goed in beeld te hebben en houden. Hoe tevreden zijn jouw medewerkers? En hoe voelen zij zich vandaag?

Speciaal voor de kinderopvangbranche kent Feedback Company een kant en klaar medewerkersonderzoek aansluitend bij de huidige tijd. Mocht je meer behoefte hebben aan maatwerk, ook dit is uiteraard altijd bespreekbaar.

In die periode dat je geen medewerkersonderzoek uitvoert is het natuurlijk belangrijk om te weten hoe jouw medewerkers zich voelen. Hiervoor biedt Feedback Company de moodmonitor.

Lees hier meer over de Mood Monitor (EX).

Automatiseer het onderzoek

Gele sterren in Google

Onze unieke samenwerking met Google stelt ons in staat, als één van de weinige onderzoeksbureaus, om de verzamelde resultaten als reviews automatisch door te sturen naar de zoekresultaten voor de welbekende gele review sterren. Deze gele sterren zijn een bekend symbool voor betrouwbaarheid en tevredenheid en zullen potentiële ouders vertrouwen geven in de kwaliteit van jouw kinderopvang.

Enthousiast geworden?

Dit kun je verwachten

Stap 1
Stap 1

Kick-off

Tijdens een gezamenlijke kick-off met één van de onze onderzoekers bespreken wij gezamenlijk met de organisatie het doel van het onderzoek.

Stap 2
Stap 2

Inrichting

Naar aanleiding van de kick-off gaat Feedback Company voor je aan de slag om de online onderzoeksoplossing in te richten.

Stap 3
Stap 3

Uitvoering

Zodra de online onderzoeksoplossing is ingericht, kan er gestart worden met het uitvoering van het onderzoek.

Stap 4
Stap 4

Analyseren

Om te voorkomen dat de resultaten van het onderzoek in een bureaulade eindigen, is het goed om ook alvast na te denken over de opvolging van de resultaten. Feedback Company kan op allerlei manieren ondersteunen bij het analyseren van de resultaten.

Xanne Feedback

Accountmanager