Kennisbank

Plugin / Integraties

PrestaShop

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Shopify?

Opzet/beheer Shopify integratie voor automatische uitnodigingen. Een korte handleiding die de opzet en het beheer van de automatische uitnodigingen tussen Shopify en Feedback Company uitlegt.

lightspeed logo

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Lightspeed?

Met Feedback Company kun je gemakkelijk meer en betere reviews verzamelen. Door je winkel eenvoudig te koppelen aan Feedback Company, worden klanten uitgenodigd om je producten en je service te beoordelen.

Wat is een tevredenheidsonderzoek?

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Magento 1?

Opzet/beheer Magento 1 integratie voor automatische uitnodigingen en het tonen van de Trust widget op jouw website. Bekijk deze korte handleiding en koppel Feedback Company eenvoudig aan Magento 1.

Hoe zorg ik dat mijn website gevonden wordt?

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Magento 2?

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Magento 2? Lees deze instructies en koppel Feedback Company met Magento 2. De stappen moeten worden uitgevoerd door een ervaren Magento-beheerder.

Hoe zorg ik dat mijn website gevonden wordt?

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op PrestaShop?

Om de Feedback Company plug-in voor PrestaShop te installeren, is technische kennis van je PrestaShop-thema vereist. Lees deze handleiding die de opzet tussen PrestaShop en Feedback Company uitlegt.

Hoe zorg ik dat mijn website gevonden wordt?

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op WordPress?

Hoe installeer ik de Feedback Company plug-in voor WordPress. Neem de handleiding door en gebruik de integratie om de  Feedback Company Trust widget op jouw website te implementeren.

Hoe zorg ik dat mijn website gevonden wordt?

Hoe installeer ik Feedback Company plugin op WooCommerce?

Hoe installeer ik de Feedback Company plug-in voor WooCommerce. Gebruik de integratie om automatische uitnodigingen te vesturen en de Feedback Company Trust widget op jouw website te implementeren.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Wil jij net als 3.500+ ondernemers maandelijks handige tips, nieuws en nog meer onmisbare to do’s over reputatie, reviews en e-commerce ontvangen?