Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op WooCommerce?

Lees hier hoe je de Feedback Company plugin voor WooCommerce kan installeren.

Installatie

Om de Feedback Company plugin voor WooCommerce te installeren is technische kennis van jouw WooCommerce thema nodig. Om te beginnen, download de laatste versie van de Feedback Company plugin voor WooCommerce:

Versie: 2.4.5 in WordPress Marketplace

Na het downloaden van het zip bestand, log in op je WooCommerce admin en gebruik het hoofd menu om te navigeren naar “Plugins / Add New” en click op de “Upload Plugin” knop en selecteer het zip bestand dat je zojuist hebt gedownload.

Configuratie

Gebruik het hoofdmenu om te navigeren naar “Settings / Feedback Company” om het configuratie formulier te vinden. Vul het configuratie formulier van de Feedback Company plugin in en plaats de widget in je webshop om de functionaliteit te gebruiken. Het configuratie formulier is verdeeld in de secties “Authentication settings”, “WooCommerce Settings”, “Merchant reviews widget”, and “widgets preview”. Hoe de widget geplaatst moet worden in jouw webshop is uitgelegd in de sectie “Widget placement”.

Authenticatie Instellingen

WooCommerce Instellingen

Merchant reviews widget

Widgets preview

Deze sectie toont een voorbeeld van je widget. Wanneer je de instellingen van de widget veranderd zal er een voorbeeld worden getoond van de nieuwe versie.

Widget placement

Er zijn 2 manieren om de widget in je webshop te plaatsen, via de shortcode of via de widgets pagina van WooCommerce.

Om de shortcode te gebruiken, kopieer de shortcode in een tekst editor, zoals bij pagina’s of posts. De shortcode toont de widget wanneer de pagina weergeven wordt. De beschikbare shortcodes zijn:

– [feedback_company_merchant_review_widget]

Om de widgets te plaatsen via de widgets pagina van WooCommerce, gebruik het hoofdmenu om te navigeren naar “Appearance / Widgets”. Op deze pagina zie je de beschikbare widget velden gedefinieerd door jouw WooCommerce thema en een paneel met de Feedback Company widget. Sleep de Feedback Company widget in een widget veld om deze te tonen in jouw webshop.

Features

Uitnodigingen

Verzend automatisch review uitnodigingen via email naar jouw klanten gebaseerd na de aankoop in jouw webshop. Op deze manier verzamel je product en bedrijfsreviews.

Product Reviews

Toon de verzamelde product reviews op de product overview pagina’s en product detail pagina’s. Op de product overview pagina is dit een kleine widget met sterren en de hoeveelheid reviews.

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op WooCommerce?

Op product detail pagina is dit een uitgebreidere widget met een volledige lijst van de product reviews:

El-Louise Loor

El-Louise Loor

Junior marketeer

Sinds kort is El-Louise afgestudeerd aan de Hogere Hotelschool. Tijdens haar studie heeft zij haar interesse in marketing ontdekt. Met haar passie voor schrijven, draagt zij nu een bijdrage aan Feedback Company voor het schrijven van content.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Wil jij net als 3.500+ ondernemers maandelijks handige tips, nieuws en nog meer onmisbare to do’s over reputatie, reviews en e-commerce ontvangen?