Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Shopify?

Een korte handleiding die de opzet en het beheer van de automatische uitnodigingen tussen Shopify en Feedback Company uitlegt.

Stap 1

Vul in de volgende link de naam van de winkel in. Dit is zonder https://www.

https://shopify-app.feedbackcompany.com/install?shop=(naam van je website)

Voorbeeld: https://shopify-app.feedbackcompany.com/install?shop=example.com

Stap 2

Je wordt naar de volgende pagina gevraagd:

Hoe zorg ik dat mijn website gevonden wordt?

Zoals je kan zien kun je de connectorcode vinden onder je account via beheer.feedbackcompany.com. Als je al bent ingelogd, kun je deze link volgen: https://feedbackcompany.com/account/

Shopify integratie

Vervolgens scroll je naar beneden en zie je onder basisinformatie connectorcode staan:

Shopify integratie

Ga terug naar de verbindingspagina tussen Shopify en Feedback Company. Vul al je voorkeuren in en klik op verzenden. Hierna wordt de automatische verbinding voltooid. Deze zal op de achtergrond in werking zijn. Als je wil kun je het testen door het indienen van een test order. Je vindt onze app onder Apps in Shopify.

Instellingen bewerken na de eerste verbinding:

Om je instellingen te beheren ga je naar Apps > Over > Voorkeuren bewerken. Op deze manier kun je de instellingen opnieuw instellen. Na het opslaan zijn je nieuwe instellingen actief.

El-Louise Loor

El-Louise Loor

Junior marketeer

Sinds kort is El-Louise afgestudeerd aan de Hogere Hotelschool. Tijdens haar studie heeft zij haar interesse in marketing ontdekt. Met haar passie voor schrijven, draagt zij nu een bijdrage aan Feedback Company voor het schrijven van content.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Wil jij net als 3.500+ ondernemers maandelijks handige tips, nieuws en nog meer onmisbare to do’s over reputatie, reviews en e-commerce ontvangen?