Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Magento 2?

De volgende stappen moeten worden uitgevoerd door een ervaren Magento-beheerder of -ontwikkelaar.

Installatie

Magento Marketplace

Voor de installatie van de module moet je de volgende stappen uitvoeren:

• Haal een extensie uit de Magento Marketplace of het ZIP-bestand van de extensie. Pak het uit in de hoofdmap en voer de volgende opdrachten uit:

○ php bin / magento setup: upgrade

○ php bin / magento setup: di: compileren

○ php bin / magento setup: static-content: deploy -f

• Controleer of de extensie correct is geïnstalleerd.
  • Schakel de extensie in en configureer deze.

De configuratie instellen in de admin

De extensie registreren

Om je extensie te configureren, log je in bij de Magento-beheerder en navigeer je naar de ‘Feedback Review’-manager.

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Magento 2?
Specificeer je klant-ID en klantgeheim:
Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Magento 2?
Klik op de knop ‘Registreren’ en wacht op goedkeuring van de registratie.

Feedback uitnodiging instellen

Zodra de registratie is voltooid, kun je de feedbackuitnodiging configureren, die naar jouw klanten wordt verzonden.

Je kan kiezen uit de volgende triggers die de uitnodigingen voor feedback verzenden:

• In behandeling
  • Verwerking
  • Vermoedelijke fraude
  • Volledig
  • Gesloten
  • Geannuleerd
  • In de wacht

De uitnodigingsvertraging kan worden ingesteld met minuten, uren, dagen en weekdagen, samen met de herinneringsvertraging. De herinnering wordt na de uitnodiging met de opgegeven vertraging verzonden.

Shop Widget instellen

Er zijn twee soorten widgets waaruit u kunt kiezen om op uw site te plaatsen:

• Bar Widget
  • Drijvende widget

Ga naar het volgende om de widgets in of uit te schakelen:

Product Widget

De product widget kan samen met de cataloguslijstpagina op de productpagina worden weergegeven:

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Magento 2?
De widget kan in de volgende formaten worden weergegeven:

• In lijn
  • Zijbalk
  • Pop-up
El-Louise Loor

El-Louise Loor

Junior marketeer

Sinds kort is El-Louise afgestudeerd aan de Hogere Hotelschool. Tijdens haar studie heeft zij haar interesse in marketing ontdekt. Met haar passie voor schrijven, draagt zij nu een bijdrage aan Feedback Company voor het schrijven van content.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Wil jij net als 3.500+ ondernemers maandelijks handige tips, nieuws en nog meer onmisbare to do’s over reputatie, reviews en e-commerce ontvangen?