Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Lightspeed?

Met Feedback Company kun je gemakkelijk meer en betere reviews verzamelen. Door je winkel eenvoudig te koppelen aan Feedback Company, worden klanten uitgenodigd om je producten en je service te beoordelen. Recensies worden verzameld door Feedback Company en weergegeven op je website, op onze speciale beoordelings pagina’s en in de zoekresultaten van Google. Direct vergroten van vertrouwen en verkoop.

Gebruik onze nieuwe functie Vragen & Antwoorden om sneller en eenvoudiger dan ooit met je klanten te communiceren.

Installatie

Zoek de Feedback Company-app in de Lightspeed App Store en druk op “Installeren”.

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Lightspeed?

Voer je Lightspeed-inloggegevens in, valideer de rechten en druk op goedkeuren.

Configuratie

Selecteer eerst de taal die je wil configureren.

Je kunt al je talen afzonderlijk configureren.

Authenticatie-instellingen

Om je Feedback Company-account aan Lightspeed te koppelen, moet je je authenticatiegegevens invoeren. Deze inloggegevens bestaan ​​uit een klant-ID en een klantgeheim. Beide zijn te vinden in je Feedback Company Clientportal.

Ga naar Mijn account om uw inloggegevens te vinden. Als de inloggegevens niet zichtbaar zijn, neem dan contact op met helpdesk@feedbackcompany.com en je ondersteuningsagent zal de inloggegevens voor je activeren.

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Lightspeed?

Kopieer elk van de codes en voer ze in op de configuratiepagina.

De code moet 32 ​​tekens lang zijn.

Uitnodiging instellingen

Door de uitnodigingsinstellingen te configureren, kun je na elke aankoop in jouw winkel een feedbackuitnodiging verzenden. De uitnodiging zelf kan worden geconfigureerd in je Feedback Company-klantenportaal.

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Lightspeed?

Begin met het selecteren van de uitnodiging-trigger. Wanneer een bestelling op deze status is ingesteld, wordt de uitnodiging verwerkt.

Dit kan zijn na de betaling of nadat de bestelling is verzonden/afgerond. We raden aan om de instelling te gebruiken: Wanneer de bestelling is voltooid .

Uitnodiging vertraging

Stel een vertraging in voor de bezorging van de uitnodiging. Je kan een vertraging in uren of dagen opgeven. Voor fysieke bestellingen raden we aan om een ​​vertraging in dagen te gebruiken.

Een vertraging van 5 tot 7 dagen wordt doorgaans als standaard beschouwd.

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Lightspeed?

Ja kan ook een herinnering sturen.

Deze herinnering kan minimaal 2 dagen na de eerste uitnodiging worden verzonden.

Gebruik de schakelaar als je geen herinnering wil verzenden.

Productoverzicht Widgetinstellingen

Wanneer je productbeoordelingen* verzamelt bij Feedback Company, kunt je jouw verzamelde beoordelingen eenvoudig weergeven op je productpagina’s.

De Product Review-widget bestaat uit 2 delen. De overzichtswidget en de uitgebreide widget.

De overzichtswidget geeft de sterren en het aantal beoordelingen weer. Na activering wordt het onder de producttitel geplaatst .

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Lightspeed?

De uitgebreide widget geeft alle beoordelingsgegevens weer en bevat onze functie Vragen & Antwoorden*.

Deze widget wordt uitgevouwen wanneer een klant interactie heeft met de overzichtswidget.

Schakel widgets in

Als je wil dat de Product Review-widgets in je webshop worden weergegeven, schakel je Widgets in en kiest je jouw uitgebreide widgettype.

De uitgebreide widget kan worden weergegeven als een zijbalk die naar binnen schuift bij interactie of als een pop-up die verschijnt in een gecentreerde overlay.

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Lightspeed?

Kies eenvoudig het gewenste widgettype en sla je instellingen op.

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op Lightspeed?

Je zou een melding moeten zien dat je instellingen met succes zijn opgeslagen.

Het kan tot 5 minuten duren voordat je de widget op je webshop kunt zien.

Als je de widget- of uitnodigingsinstellingen wil wijzigen, ga je naar de geïnstalleerde app en kies je opnieuw configureren.

Geavanceerde samenvatting Widgetinstellingen

Belangrijk: deze instelling is alleen voor ervaren gebruikers.

Als je wil dat de overzichtswidget zich op een ander gedeelte van de productpagina richt, kun je in dit gedeelte een CSS-selector invoeren.

Standaard wordt de widget onder de h1 van de pagina geplaatst.

Meerdere talen

Meerdere talen configureren is eenvoudig.

Selecteer eenvoudig de gewenste taal en volg dezelfde stappen als hierboven.

Elke taal heeft zijn eigen inloggegevens in je Feedback Company-account.

Als je niet meerdere talen hebt geactiveerd, neem dan contact op met Feedback Company via helpdesk@feedbackcompany.com.

Anders ….

Merchant Review Widgets

Je kan jouw verkopersscore ook weergeven met een van de Widgets van Feedback Company.

Deze widgets zijn niet opgenomen in deze app maar zijn te vinden in je Feedback Company klantenportaal.

Daar kun je een widget selecteren en een widgetcode genereren.

Veel Lightspeed eCom-sjablonen bevatten deze widgets al als standaardoptie. Door de gegenereerde widget-ID in te voeren in de sjablooninstellingen, kun je deze widget eenvoudig activeren.

Neem bij vragen over deze functie contact op met de sjabloonbouwer of helpdesk@feedbackcompany.com.

El-Louise Loor

El-Louise Loor

Junior marketeer

Sinds kort is El-Louise afgestudeerd aan de Hogere Hotelschool. Tijdens haar studie heeft zij haar interesse in marketing ontdekt. Met haar passie voor schrijven, draagt zij nu een bijdrage aan Feedback Company voor het schrijven van content.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Wil jij net als 3.500+ ondernemers maandelijks handige tips, nieuws en nog meer onmisbare to do’s over reputatie, reviews en e-commerce ontvangen?