Customer Experience (CX)

Customer Experience

review tot onderzoek

Customer Experience

review tot onderzoek

Verbeterde customer experience leidt tot loyale klanten, hogere klanttevredenheid en een versterkte concurrentiepositie. Verzamel klantervaringen middels reviews of klanttevredenheidsonderzoek. Liever allebei? Geen probleem, we adviseren je graag.

Luister naar je klant
  Leer van de resultaten
  Verbeter je reputatie
Tevreden klanten zijn key

Review of onderzoek (CX)

Of allebei? Reviews en klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) bieden directe inzichten waarmee bedrijven ervaringen verzamelen. Reviews tonen de feedback online, KTO resultaten worden intern ingezet. De combinatie geeft het meest optimale resultaat. Producten, diensten en klantrelaties kunnen hierdoor beoordeeld worden met een hogere tevredenheid en een concurrentievoordeel behalen. Dit biedt vertrouwen naar toekomstige klanten en innovatieve feedback voor de toekomst.

Maak je keuze voor meer informatie:

Meten en verbeteren

Alles onder één dak (reviews tot onderzoek)

Mogelijkheid om resultaten te publiceren

Official Google Review Partner

Ondersteuning van ervaren researchers

Eigen online dashboards

Onderzoek dat aansluit bij de organisatie

verhoog de betrouwbaarheid

Review (CX)

Ontdek hoe je automatisch waardevolle feedback kunt verzamelen, beheren en delen met je klanten! Vergroot het vertrouwen en versterk je reputatie door transparantie en echtheid te omarmen. Beoordelingen geven een betrouwbare indruk en verhogen je verkoop aanzienlijk. Interesse in productreviews voor je webshop? Wij vertellen je er graag meer over. Start vandaag nog en maak indruk met een klantgerichte aanpak!
Verbeter de klanttevredenheid

Klanttevredenheidsonderzoek (CX)

Ontvang direct inzicht in de ervaringen van je klanten met ons klanttevredenheidsonderzoek. We bieden een gestructureerde aanpak om feedback te verzamelen, te analyseren en te begrijpen. Met het meten van verschillende aspecten van de klantervaring, zoals productkwaliteit en klantenservice, weet je precies waar je kunt verbeteren.

Kies het beste abonnement

Reviewpakket

Review (CX)

Start vanaf 30.- p/m

Verzamel reviews op ons vertrouwde platform en bouw aan jouw online reputatie. Publiceer je reviews op je website middels onze widgets.

✔  150 uitnodigingen per maand

✔  Eigen portal en reviewpagina

✔  Boost op je SEO door ons partnership met Google

✔  Nederlands sprekende helpdesk

✔  Opstap naar CX onderzoek

Info Met de Reviews (CX) meten we de algemene ervaring en de score van specifieke aspecten van jouw product/dienst.Door een korte vragenlijst te combineren met de juiste open vraag verzamelen we inzichten die we omzetten in verbeteracties. Publiceer extern de resultaten voor een betere online vind- en zichtbaarheid in Google. Omdat wij Official Google Review Partner zijn, kun je ervoor kiezen om de reviewscore met de bekende gele sterren bij de zoekresultaten te tonen.

KTO Explore (CX)

Prijs op aanvraag

Inzicht krijgen in de ervaringen van je klant? Naast reviews is klanttevredenheidsonderzoek (KTO) een goede aanvulling. Start simpel met standaard vragen.

✔  Kick-off met onderzoeker

✔  Standaard vragenlijst

✔  Realtime dashboard

✔  2 uur professioneel advies

✔  Trigger notificatie

Info Met de Explore (CX)-oplossing kies je voor gestandaardiseerd onderzoek waarbij de resultaten binnenkomen in een realtime dashboard. Zo heb je altijd controle. Daarnaast krijg je professionele begeleiding van onze ervaren researchers.Door onze uitgebreide bibliotheek met branchespecifieke vragen sluit het Explore (CX) onderzoek aan bij iedere organisatie. Op zoek naar een op maat gemaakt onderzoek? Kijk dan even bij het CX Deepdive onderzoek.

KTO Deepdive (CX)

Maatwerk op aanvraag

Liever doorvragen op eigen thema’s binnen het klanttevredenheidsonderzoek (KTO)? Wij helpen je bij het opzetten van een eigen en kwalitatief sterk onderzoek.

✔  Kick-off met onderzoeker

✔  Volledig eigen onderzoek

✔  Realtime dashboard

✔  Professioneel advies op maat

✔  Trigger notificatie

Info Met de Deepdive (CX) meting ontdek je nog meer hoe klanten over je organisatie denken en voelen. Dit unieke meetinstrument combineert het meten van de algemene klanttevredenheid met het meten van hun tevredenheid over specifieke interne processen.De resultaten geven inzicht in de knelpunten en uitdagingen die klanten ervaren tijdens hun interactie met jouw organisatie. Hierdoor kun je gericht sturen op verbetering van de Customer Experience, zodat klanten zich nog meer gehoord en begrepen voelen.

Neem vrijblijvend contact op

Kennismaken?

• Hidden
    timestamp
Stap 1
Stap 1

Interesse

Vul vrijblijvend het formulier in op deze pagina.
Stap 2
w
Stap 2

Kennismaken

Onze experts nemen vrijblijvend contact met je op om je wensen en behoeftes te bespreken.
Stap 3
j
Stap 3

Voorstel

We sturen een voorstel met al jouw wensen.
Stap 4
N
Stap 4

Starten

Na akkoord bespreken we samen de planning en maken we de eerste afspraken.

Xanne

Accountmanager