Employee Experience (EX)

Employee Experience

peil de stemming ♡

Employee Experience

peil de stemming ♡

Ontdek de tevredenheid van jouw team! Samen meten we hoe het gaat en welke onderwerpen jouw collega’s dagelijks bezig houden. Start een digitaal medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) of peil de stemming 8x per jaar via de Mood Monitor en ontdek waar verbeteringen liggen. Samen creëren we een nog betere werkomgeving!

Inzicht in het welzijn van je team
  50% korting op Mood Monitor bij afname MTO
  Deskundige begeleiding tijdens onderzoek

MEDEWERKERSTEVREDENHEID IS DE SUCCESFACTOR

Tevreden medewerkers

De wereld verandert. Geluk, vrijheid en zelfbewustzijn zijn in onze maatschappij steeds belangrijker. Employee Experience Management helpt inzicht te krijgen in deze behoeftes. Hoe houd je al je medewerkers gezond, gemotiveerd en betrokken? Door de Employee Experience te meten en te verbeteren.

Feedback Company heeft jarenlang ervaring in medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO). Daarom zijn wij de ideale partner. Neem vrijblijvend contact op of neem de tijd om hieronder onze oplossingen verder te ontdekken.

Voordelen EX

Gezonde & betrokken medewerkers

Focus op welzijn en werkgeluk

Ondersteuning van ervaren researchers

Peil de stemming van je medewerkers

Mood Monitor of onderzoek?

Of allebei? Als opstap voor een MTO adviseren wij de Mood Monitor te gebruiken. De uitslag van de Mood Monitor kan helpen een gefundeerd onderzoek op te zetten. Haak de Mood Monitor aan voor 50% korting bij afname van een MTO.

Met de standaard meting gaan we dieper in op wat er speelt bij jouw medewerkers. Het medewerkerstevredenheidsonderzoek is opgebouwd uit vijftien standaard thema’s. Samen bekijken we welke thema’s het meest relevant zijn voor jouw organisatie.

Tijdens de custom meting brengen we de medewerkersbeleving van belangrijke thema’s in kaart. Deze thema’s worden samen bepaald vanuit de Mood Monitor of eerdere ervaringen op de werkvloer. Van sociale en fysieke veiligheid tot flexwerken en de start van nieuwe medewerkers. Een volledig op maat gemaakt onderzoek.

Ontdek samen met ons de verschillende opties.

Korte peiling bij je team

Mood Monitor (EX)

Wat houdt je medewerkers bezig? Vraag periodiek naar de stemming van je medewerkers. Kies uit 8 emoties, en schrijf een toelichting. Een kleinschalige manier om de tempratuur meerdere malen per jaar te meten. Herhaaldelijk feedback ophalen geeft een compleet beeld door de tijd. Opvallende thema’s? Het is tijd voor een MTO.

Luister naar je medewerkers

Medewerkerstevredenheid (EX)

Hoe kunnen we de problemen in onze organisatie aanpakken en zo de tevredenheid van onze medewerkers verbeteren? Een medewerkerstevredenheidsonderzoek helpt ons inzicht te krijgen in de uitdagingen waarmee ons personeel te maken heeft, zodat we oplossingen kunnen vinden en een positievere werkomgeving kunnen creëren. Medewerkers zijn goud waard.

Kies voor het beste abonnement

vanaf 25,- p/m

Twee beknopte vragen geven essentiele inzichten over het welzijn van je medewerkers. Periodiek uitvragen geeft door de tijd heen inzichten die van belang zijn voor de organisatie. Deze inzichten geven een basis voor een effectief MTO.

Ik wil peilen hoe mijn medewerkers zich op
dit moment voelen.

✔  Vanaf 3 medewerkers

✔  50% korting bij afname MTO

✔  8x uitzenden per jaar

Meest gekozen

MTO Deepdive (EX)

Prijs op aanvraag

MTO Deepdive biedt waardevolle inzichten in de tevredenheid, betrokkenheid en behoeften van jouw medewerkers. Dit kan leiden tot een verhoogde productiviteit, verbeterde werkomgeving en hogere retentie van personeel.

Doel: Ik wil weten welke verbeteringen belangrijk zijn voor mijn medewerkers.

✔  Kick-off met onderzoeker

✔  Standaard vragenlijst

✔  Realtime dashboard

✔  2 uur professioneel advies

✔  Trigger notificatie

MTO Thema (EX)

Maatwerk op aanvraag

Een op maat gemaakt onderzoek biedt unieke inzichten die specifiek zijn afgestemd op jouw behoeften en doelstellingen. Dit kan leiden tot gepersonaliseerde oplossingen en effectieve strategieën voor groei en succes.

Doel:
      Ik wil voor specifieke onderwerpen weten wat belangrijk is voor mijn medewerkers en hoe we kunnen verbeteren.

✔ Kick-off met onderzoeker

• 8x uitzenden per jaar

Meest gekozen

MTO Deepdive (EX)

Prijs op aanvraag

Doel: Ik wil weten welke verbeteringen belangrijk zijn voor mijn medewerkers.

• Kick-off met onderzoeker

timestamp
          Stap 1
          Stap 1

Interesse

Vul vrijblijvend het formulier in op deze pagina.

Stap 2
          w
          Stap 2

Kennismaken

Onze experts nemen vrijblijvend contact met je op om je wensen en behoeftes te bespreken.

Stap 3
          j
          Stap 3

Voorstel

We sturen een voorstel met al jouw wensen.

Stap 4
          N
          Stap 4

Starten

Na akkoord bespreken we samen de planning en maken we de eerste afspraken.

Xanne

Accountmanager