Koppel simpel met jouw website

Bespaar tijd door onze ontwikkelde integraties

Ontdek de nieuwste verbindingen en mogelijkheden van Feedback Company!
Bekijk ons actuele aanbod aan integraties. Staat jouw CMS er niet tussen? Neem contact op.

Wordpress

Installeer de Feedback Company Trust widget op jouw website, straal betrouwbaarheid uit naar (potentiële) consumenten en verhoog je online conversie.

Lightspeed

Onze klanten op het platform Lightspeed kunnen gemakkelijk product- en bedrijfsreviews verzamelen om het vertrouwen van klanten  te verhogen.

Shopify

De koppeling werkt super simpel om
geautomatiseerd reviews te verzamelen over jouw producten en/of bedrijf.

KidsKonnect

Verstuur automatisch onderzoeken op belangrijke contactmomenten binnen de klantreis. Beschikbaar voor het KidsKonnect product Flexkids.

CCV Shop

Gebruikers kunnen gemakkelijk en geheel automatisch bedrijfsreviews verzamelen. Nieuwe orders op een CCV Shop triggeren het verzenden van een review uitnodiging.

Magento

Verzamel geheel automatisch bedrijfs- en productreviews en bouw aan je betrouwbaarheid met de Feedback Company Trust widget op jouw website.

WPML

WPML is een module binnen de plugin van WordPress. Je kunt hiermee eenvoudig een meertalige WordPress website maken. Je kiest zelf welke talen je wil gebruiken op je website.

WooCommerce

Verhoog vertrouwen en optimaliseer conversie met het tonen van de Trust widget op de webshop. De integratie ondersteund zowel bedrijfs- als productreviews.

API

Liever zelf een koppeling maken tussen je CMS en Feedback Company?

Bekijk onze API documentatie en bouw je eigen koppeling.

feedback company

Mis je een integratie?

Zoals je kunt zien zijn er al tal van integraties beschikbaar. Mis je er nu nog één? Laat het ons weten en wij zullen de mogelijkheden onderzoeken.

Mijnwebwinkel

Maak gebruik van de Mijnwebwinkel  plugin om geheel automatisch review uitnodigingen te verzenden. Verhoog hiermee het vertrouwen van online bezoekers en optimaliseer conversie.

PrestaShop

Met de PrestaShop integratie kunnen gebruikers gemakkelijk en geheel automatisch bedrijfs- en productreviews verzamelen. Nieuwe orders triggeren het verzenden van een review uitnodiging naar klanten.

Polylang

Polylang is een module binnen de plugin van WordPress. Je kunt hiermee eenvoudig uitnodigingen verzenden vanuit een meertalige WordPress website.