product reviews

Shopify plugin is live!

Draait jouw webshop op Shopify? Mooi! Onze gebruiksvriendelijke plug-in is vanaf nu beschikbaar in de Shopify-store. De koppeling werkt super simpel om geautomatiseerd reviews te verzamelen over jouw producten en/of bedrijf. De plug-in is met een paar klikken in te stellen. Verzamel je trouwens al reviews bij een Google Review partner? Dan importeren wij deze in onze tool zodat je niet op nul begint.

De plug-in is gratis te gebruiken bij een bedrijfs- of productreview pakket.

Meer bezoekers, klanten en omzet

Dankzij de gele sterren val je op in de zoekresultaten en genereer je meer bezoekers, klanten en omzet. Wist je dat je website tot wel 18% kan groeien door de inzet van product reviews?

Google Seller Ratings

Adverteer je op Google? Slim! Voeg de bedrijfsreviews toe aan Google Ads-campagnes om het aantal doorkliks te verhogen en de acquisitiekosten te verlagen.

product experience tool

Laat de tool voor je werken

Koppel aan je Shopify webshop

Door een automatische koppeling met jouw Shopify webshop kan je na een aankoop automatisch uitnodigingen versturen. Handig toch?

Meertalige vragenlijsten

De feedback vragenlijsten zijn meertalig op te stellen en te versturen, zodat jouw klant een uitnodiging en vragenlijst in de juiste taal ontvangt.

Eigen reviewpagina

Je krijgt een eigen bedrijfspagina met daarop alle reviews, welke goed vindbaar is in Google. Inclusief een link naar jouw webshop.

Verzamel je al reviews?

Overstapservice

Verzamel je al reviews? Grote kans dat wij deze kunnen importeren voor jou. Zo hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen. Benieuwd? Stuur ons een chat of vul het formulier onderaan de pagina in.

Start al vanaf 74,- per maand

3 maanden contract