BUY SMART.

Op 1 januari 2018 lanceren wij

BUY SMART.

BUY SMART. is dé manier om (potentiële) klanten te overtuigen om voor jouw website te kiezen. BUY SMART. is een aankoopverzekering met aflevergarantie. Door de nieuwe BUY SMART. aankoopverzekering van Feedback Company winkelt jouw klant 100% veilig. Mocht er onverhoopt wat mis gaan zijn jouw klanten hier nooit de dupe van door onze aflevergarantie, welke service kun je nog meer bieden?

Hoe helpt BUY SMART. jouw bedrijf

De aankoopverzekering geeft jouw bezoekers vertrouwen! Dit heeft weer een positieve uitwerking op jouw conversie. Het biedt jouw bezoekers de zekerheid dat zij geen financieel risico lopen en daarmee eerder overgaan tot het doen van een aankoop. Naast dat het je conversie verhoogt kan het ook de gemiddelde orderwaarde verhogen!

Je klant kan rekenen op BUY SMART. van Feedback Company

Wij begrijpen als geen ander dat er wel eens iets mis kan gaan bij de verzending van jouw bestellingen. Of er nu een pakket kwijt raakt of verkeerd wordt afgeleverd en niet meer terug te vinden is, het brengt altijd extra werk en kosten met zich mee. Dit is nu verleden tijd! Met BUY SMART. ben jij beschermd tegen deze onvoorziene kosten.

Straal meer vertrouwen uit met de nieuwe BUY SMART. widgets

Speciaal voor BUY SMART. hebben we nieuwe widgets gelanceerd. Deze widgets geven je bezoeker extra vertrouwen! Het “Shield” biedt de bezoeker bescherming en veiligheid. De score en het aantal reviews geven de bezoeker een indicatie van het serviceniveau van je webshop. Deze elementen zorgen ervoor dat je klant met een gerust hart shopt in jouw webshop!