Traineeship research/insights

Ben je afgestudeerd, maar heb je nog twijfels waar je wilt werken? Of wil je misschien carrière maken in een heel ander vakgebied dan waar je nu voor gestudeerd hebt of in werkzaam bent. Ben je er nog niet achter wat het beste bij jou past? Of heb je een heel specifieke opleiding gedaan, maar zou je jouw eerste carrièrestap graag breder willen inzetten? Dan is een traineeship bij Feedback Company iets voor jou.

Wat betekent een traineeship?

Ons traineeship geeft je de gelegenheid om de verschillende facetten binnen Feedback Company te ontdekken. Je start je traineeship in de basis van het bedrijf bij team Insights waarbij je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten. Dagelijks komt een groot gedeelte van de meest prangende vragen vanuit verschillende invalshoeken bij jou terecht. Vanuit deze rol heb je de gelegenheid om de verschillende facetten binnen Feedback Company te ontdekken. Heb jij je altijd al verder willen verdiepen in onderzoek? Of heb je altijd al een account-of projectmanager willen worden? Of zou je je juist meer technisch willen ontwikkelen door meer te leren over programmeren en configureren? Jouw studieachtergrond maakt voor ons niet uit. Gezamenlijk met onze ervaren medewerkers begeleiden wij jou tot een echte pro aan de hand van learning on the job en als je wilt bieden wij je een aanvullende cursus of training aan.

Wie ben jij?

Je bent enthousiast, positief en hebt een drive van jewelste. Je kunt goed luisteren en denkt liever in mogelijkheden dan in problemen. Je bent ervan overtuigd dat het altijd beter kan, net als wij. Verder heb je:

• HBO werk- en denkniveau;
  • een gedreven, energieke en commerciële drive;
  • lef;
  • haal je plezier uit het werken met klanten;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal;
Vacature

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staat. Je werkt op een ontspannen manier samen, in een platte organisatie met leuke mensen, waar ruimte is
voor jouw mening en ideeën. Bovendien drink je gezellig een drankje met je team op z’n tijd. En verder:

• een cultuur waarin vrijheid, verantwoordelijkheid en ondernemerschap voorop
    staat;
  • mogelijkheid om regelmatig thuis te werken
  • jaarlijks budget om je thuiskantoor in te richten;
  • maandelijkse bijdrage thuiswerken;
  • een mooi salaris;
  • snelle doorgroeimogelijkheden;
  • pensioenregeling;
  • 26 vakantiedagen;
  • Laptop van de zaak;
  • NS Business card;
  • Een heel gezellig kantoor naast het station van Utrecht Centraal

Waar wacht je op, klim in die toetsen en join Feedback Company! Mail je vraag of motivatie met CV naar Debbie via debbie@feedbackcompany.com

Wat doet Feedback Company?

Feedback Company speelt als betrouwbare feedback specialist al jaren een belangrijke rol tussen ondernemers en consumenten. Feedback Company weet welke vragen gesteld moeten worden, welke inzichten nodig zijn en welke technologische oplossingen daarom vragen. Of het nou gaat om het verzamelen van feedback voor publicatiedoeleinden of het verzamelen van feedback ter verbetering van de processen. Feedback Company is van alle markten thuis. Daarnaast is Feedback Company een officieel reviewpartner van Google en heeft de onderneming een strikte focus op verificatie van feedback om zo de betrouwbaarheid te waarborgen.