Traineeship Finance

Werken bij een jong, innovatief en hip bedrijf?

Durf jij de uitdaging aan om van Feedback Company een internationale speler te maken? Het zal geen makkelijke klus zijn, maar dit past goed bij één van onze kernwaarden: “Wij hebben lef”. Niet bang om fouten te maken, zolang we er maar van leren!

Wij zeggen altijd: ‘Reputatie is meer dan een review of een vijfsterrenrating op Google’. Feedback Company is expert in reputatiemanagement. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 25 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat je doet als Traineeship Finance

Wil jij carrière maken in een heel ander vakgebied dan waar je nu voor gestudeerd hebt of werkzaam in bent? Ben je er nog niet achter welke focus binnen finance bij je past?
Of heb je net je financiële opleiding afgerond en wil je ergens aan de slag waar je alle onderdelen van finance voorbij ziet komen?

Dan is de traineeship finance bij Feedback Company iets voor jou. Als traineeship finance maak je een carrièreswitch naar financial. Je studieachtergrond maakt voor ons niet uit. Wij leiden je op tot een echte pro financial aan de hand van learning on the job en als je wilt bieden wij je een financiële cursus aan.

Je start je traineeship met het ondersteunen van het team finance & business support met basis administratieve werkzaamheden. Iedere ochtend boek je de banken, verstuur je de verkoopfacturen en beheer je de finance mailbox. Je wordt nauw begeleid door de business controller en financial controller.
Zodra je de basis beheerst zullen we je ontwikkeling verder doorzetten door het ondersteunen bij de werkzaamheden van de business controller en financial controller. Op deze manier zul je erachter komen welke focus jou het beste ligt binnen finance!

Vacature

Wie ben jij?

Je bent enthousiast, positief en hebt een drive van jewelste. Je kunt goed luisteren en denkt liever in mogelijkheden dan in problemen. Je bent ervan overtuigd dat het altijd beter kan, net als wij. Verder heb je:

• MBO / HBO werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde);
  • een gedreven, energieke en commerciële drive;
  • ‘Je hebt lef’ is een van jouw kernwaarden;
  • bij voorkeur ervaring met een ondernemende organisatie;
  • naast overredingskracht een zelfstandige en proactieve instelling;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan. Je werkt met leuke mensen op een ontspannen manier samen, in een platte organisatie waar ruimte is voor jouw mening en ideeën. Bovendien drink je gezellig een biertje met je baas op z’n tijd. En verder:

• een cultuur waarin vrijheid, verantwoordelijkheid en ondernemerschap voorop staan;
  • deels thuis werken en deels op ons toffe kantoor in hartje Utrecht;
  • opleidingstraject voor een vliegende start;
  • jaarlijks budget om je thuiskantoor in te richten;
  • maandelijkse bijdrage thuiswerken;
  • een mooi salaris;