Feedback Company zoekt Telefonisch Enquêteur

Kom bij ons werken als Telefonisch Enquêteur

Word jij enthousiast van het telefonisch benaderen van mensen? Voel jij je commercieel gedreven en
heb je affiniteit met onderzoek? Is het jouw ambitie om waardevolle ervaring op te doen in
marktonderzoek en mee te bouwen aan ons team?

Kom bij Feedback Company werken als Telefonisch Enquêteur

Dit is een ideale bijbaan voor als je naast je studie flexibel kan werken of een beperkt aantal uren
beschikbaar bent, het aantal uren is afhankelijk van jouw beschikbaarheid en de wensen van de
klanten. Je ondersteunt het research team met het uitvoeren van belwerkzaamheden voor diverse
doeleinden.

Wat verwachten wij van jou?

Jij werkt en denkt op HBO/WO-niveau, en je wordt enthousiast van het telefonisch benaderen van
mensen. Je kan goed luisteren en je bent in staat de antwoorden op de juiste manier te interpreteren.
Met jouw hulp krijgen onze klanten nog meer inzicht in te ervaringen van klanten met de
dienstverlening.

Wat kun je van Feedback Company verwachten?

en graag nog een stapje extra zet voor onze klanten? Bij Feedback Company krijg je alle ruimte voor
eigen inbreng, ideeën en vooral initiatief, én meer:

• een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving;
  • een hecht team (30 fte) waar samenwerken en persoonlijke ontwikkeling centraal staan;
  • een dienstverband op oproepbasis met een marktconform salaris.

Dat staat jou hier allemaal te wachten. Waar wacht je nog op, klim in die toetsen en join the FC-club!

Mail je vraag of motivatie met CV naar Debbie via debbie@feedbackcompany.com.

Kom bij ons werken als Telefonisch Enquêteur

marktonderzoek en mee te bouwen aan ons team?

Kom bij Feedback Company werken als Telefonisch Enquêteur

doeleinden.

Wat verwachten wij van jou?

dienstverlening.

Vacature

Wat kun je van Feedback Company verwachten?

Voel jij je goed thuis in een ambitieuze, internationale organisatie die geen uitdaging uit de weg gaat, en graag nog een stapje extra zet voor onze klanten?

Bij Feedback Company krijg je alle ruimte vooreigen inbreng, ideeën en vooral initiatief, én meer:

• een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving;
  • een dienstverband op oproepbasis met een marktconform salaris.

Mail je vraag of motivatie met CV naar Debbie via debbie@feedbackcompany.com.