Office Manager / Recruiter Feedback Company 24-28 uur per week

Ben jij op zoek naar een leuke uitdagende baan als officemanager en heb je enige ervaring als recruiter? Bij Feedback Company zijn we op zoek naar een enthousiaste, energieke officemanager/recruiter voor 24-28 uur per week.

Over ons

Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feedback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat consumenten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Development, Finance en HR.

De functie

Als Officemanager/recruiter ben je de rots in de branding van de organisatie. Je bent aanspreekpunt voor het management en medewerkers op alle vlakken en je zorgt dat alles op rolletjes loopt op kantoor en bewaakt afspraken, processen en acties. Je voert lichte HR administratieve taken uit en coördineert alle faciliteiten op kantoor. Tevens bied je ondersteuning aan de CEO. Een veelzijdige functie voor iemand die de zaken goed op orde weet te brengen en die het prettig vindt om zowel zaken te coördineren als uit handen te nemen.

Recruiter werkzaamheden:

• Opstellen vacature teksten
  • Uitzetten van vacature teksten op jobboards
  • Screening van binnengekomen sollicitaties
  • Meedenken over verbeteringen op zowel HR-administratieve processen als op ondersteunende processen.
  • Organisatie personeelsevenementen, jubilea, kerstactiviteiten, etc.
  • Bijwonen en notuleren MT vergaderingen en bewaken actielijsten;

Facilitaire werkzaamheden

• Coördineren en uitvoeren van de facilitaire zaken; zoals het beheren en (beleggen van) inkopen van de kantoorartikelen e.d.
  • Zorgdragen voor de ordelijkheid van het kantoor i.s.m. de medewerkers;
  • Contactpersoon voor huisvestingsvraagstukken;
  • Verantwoordelijk voor onboarding van nieuwe medewerker

Jouw profiel

Een enthousiaste persoonlijkheid die mensen weet te verbinden en te motiveren. Je bent organisatorisch sterk en kan goed organiseren en je vindt het leuk om mensen te ondersteunen. Je hebt ondernemende houding ten aanzien van Recruitment, waarbij je oog hebt voor de juiste mens op de juiste plek. Je denkt actief mee met onze medewerkers om de interne teams op te bouwen en te ondersteunen adviesvaardigheden en weet een interne vraag prima te vertalen naar een concrete actie.

• Functie eisen
  • Je krijgt energie van werken en bent 24-28 beschikbaar;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent een kei in Office management en hebt affiniteit met recruitment
  • Je staat stevig in je schoenen en bent in staat zelfstandig werkzaamheden in te delen en prioriteiten te stellen;
  • Jouw proactieve houding en organisatietalent maken dat je onmisbaar bent voor de organisatie;

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven Scale Up  omgeving met een jong team, waar samenwerken, teamspirit, en ondernemen, centraal staan.

En verder:

• Een marktconform salaris
  • 26 vakantiedagen (full-time basis)
  • flexibele werktijden zodat jouw werktijd naadloos kan aansluiten op jouw prive-leven
  • een gezonde en gevarieerde lunch

Interesse?
Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken. Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com 0655128617

Office Manager / Recruiter Feedback Company 24-28 uur per week

Over ons

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales,  Development, Finance en HR.

De functie

Recruiter werkzaamheden:

• Opstellen vacature teksten
  • Uitzetten van vacature teksten op jobboards
  • Screening van binnengekomen sollicitaties
  • Organisatie personeelsevenementen, jubilea, kerstactiviteiten, etc.
  • Bijwonen en notuleren MT vergaderingen en bewaken actielijsten;

Functie eisen:

• Je krijgt energie van werken en bent 24-28 beschikbaar;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent een kei in Office management en hebt affiniteit met recruitment
  • Op jou kunnen we bouwen , want je bent discreet, integer en zowel zorgzaam als corrigerend.

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven Scale Up omgeving met een jong team, waar samenwerken, en ondernemen, centraal staan.

En verder:

• Een marktconform salaris
  • 26 vakantiedagen (full-time basis)
  • een gezonde en gevarieerde lunch

Interesse?
Ben jij na het lezen enthousiast geworden en heb jij interesse in deze functie als officemanager? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.nl / 0655128617