Medior Researcher

Kom bij ons werken als Medior Researcher

Het Insights team ondersteunt op dagelijkse basis allerlei soorten organisaties bij het
verzamelen van feedback en het verkrijgen van inzichten. Ter ondersteuning van dit
team zijn wij op zoek naar een Medior Researcher.

Jij bent onderdeel van ons Insights team. Gezamenlijk werken we aan innovatieve
manieren om experience management te optimaliseren. We werken in dynamische
multidisciplinaire teams aan interessante projecten. Als Medior Researcher ondersteun je
onze klanten bij de verschillende onderzoeksuitdagingen. Word jij enthousiast van het
ondersteunen van klanten? Dan is deze functie wellicht iets voor jou. Kom je meebouwen
aan ons team?

Wie zijn wij?

Feedback Company speelt als betrouwbare feedback specialist al jaren een belangrijke rol
tussen ondernemers en consumenten. Feedback Company weet welke vragen gesteld
moeten worden, welke inzichten nodig zijn en welke technologische oplossingen daarom
vragen. Of het nou gaat om het verzamelen van feedback voor publicatiedoeleinden of
het verzamelen van feedback ter verbetering van de processen. Feedback Company is
van alle markten thuis. Feedback Company is een officiële Google reviewpartner en heeft
een strikte focus op verificatie van feedback om zo de betrouwbaarheid te waarborgen.

Wat houdt de functie in?

Als Medior Researcher bij Feedback Company (FC) help je onze klanten met hernieuwde
inzichten bij het optimaliseren van hun processen (medewerkers, klanten, werkwijze).
Onze feedback software tools geven de benodigde inzichten, jouw marktonderzoek is
daarbij het middel, your weapon of choice.

Samen met het team heb jij een aantal vaste klanten met grote onderzoeks inhoudelijke
projecten onder je hoede. Jullie zijn een vast aanspreekpunt, bespreken wensen en
verwachtingen met klanten en vertalen die, middels perfect afgestemde vragensets die je
zelf kan programmeren, naar een treffende oplossing voor de klant. Jij bent
verantwoordelijk voor de optimale bediening van onze klanten.

Vacature

Wie ben jij?

Een zelf startend iemand die graag meedenkt en eigen verantwoordelijkheid neemt.
Je werkt en denkt op HBO niveau en je wordt enthousiast van het werken met cijfers en
klanten. Met een open een leergierige houding krijg je snel door hoe we onze feedback
effectief en efficiënt delen met onze klanten. Bij voorkeur heb je ervaring aan
bureauzijde. Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat kun je van Feedback Company verwachten?

Voel jij je goed thuis in een ambitieuze, internationale organisatie dat geen uitdaging uit
de weg gaat, en graag nog een stapje extra zet voor onze klanten? Bij Feedback
Company krijg je alle ruimte voor eigen inbreng, ideeën en vooral initiatief, én meer:

• een cultuur waarin vrijheid, verantwoordelijkheid en ondernemerschap voorop
    staat;
  • mogelijkheid om regelmatig thuis te werken
  • jaarlijks budget om je thuiskantoor in te richten;
  • maandelijkse bijdrage thuiswerken;
  • een markconform salaris;
  • snelle doorgroeimogelijkheden;
  • pensioenregeling;
  • 26 vakantiedagen;
  • Laptop van de zaak;
  • NS Business card;
  • een heel gezellig kantoor naast het station van Utrecht Centraal

Waar wacht je op, klim op die toetsen en join Feedback Company!
Mail je vraag of motivatie met CV naar Debbie via debbie@feedbackcompany.com.