Feedback Company zoekt Junior Visual Designer

Heb jij passie voor digitale interfaces en branding? Feedback Company zoekt een talentvolle designer. Als Junior Visual Designer kun je ons team helpen om de user experience naar een hoger level te brengen. Ben jij een hands-on Junior Visual Designer en zoek je de uitdaging van een groeiend en internationaal bedrijf?

Heb je dan ook nog zin om in een ambitieuze, internationale organisatie te werken die geen uitdaging uit de weggaat (en vervolgens nog een stapje extra zet)… En dat alles met lekkere lunches en genoeg vitamine C in hartje Utrecht? Waar wacht je dan op! Reageer en join the FC-club.

FC = Feedback Company

Wij zeggen altijd: ‘Reputatie is meer dan een review of een vijfsterrenrating op Google’. Feedback Company is expert in reputatiemanagement. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 28 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat vinden we belangrijk?

Dat we doen wat we zeggen, en zeggen wat we doen. Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. Dat geldt voor onze feedback, de feedbackmarkt, maar ook op onze werkvloer leren we van elkaar en geven we de ruimte om te verbeteren. Ons motto is: het kan altijd beter, mooier, vetter, nee nóg beter. Dat doen we door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd cool te houden.

Wat je doet als Junior Visual Designer bij Feedback Company

Als Junior Visual Designer ga je werken in een open-minded en internationaal SCRUM team met een interaction designer, product owner, front-end en back-end developers. Je ontwerpt onze applicaties en media met onze klanten in gedachten. Het doel is user needs, business values en techniek samen te brengen in de user experience. Binnen Feedback Company zijn er diverse projecten waar je aan werkt, zoals redesign van het portaal en de nieuwe corporate website. Je communiceert met interaction design en (front-end) development, om ervoor te zorgen dat de sprint gehaald wordt. Verder werk je samen met andere afdelingen zoals support en marketing en ontwerp je deliverables voor onze applicaties, social, online en print.

Wie ben jij?

Jij hebt ervaring met het ontwerpen van moderne applicaties, websites en social media en hebt oog voor detail. Je weet simpele oplossingen te bedenken voor complexe problemen en houd van de brainstormsessies die daaraan voorafgaan. Je hebt een open mind en proactieve instelling en wilt graag jouw kennis delen, je blijven ontwikkelen en gaat een discussie niet uit de weg. Je snapt de complete flow waar digitale projecten zich in begeven en pakt jouw design rol daarin met beide handen vast.

Wat verwachten wij van jou:

• ervaring met Sketch, Figma en/of de Adobe suite (photoshop, illustrator, indesign, XD)
  • je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau en een goed portfolio
  • je bent zeer communicatief vaardig en sluit de feedback loop
  • je voelt je net zo comfortabel in het Engels als in het Nederlands

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

• een marktconform salaris
  • laptop
  • reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?

Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Feedback Company zoekt Junior Visual Designer

FC = Feedback Company

Wat vinden we belangrijk?

Wat je doet als Junior Visual Designer bij Feedback Company

• reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?

Margreet Sas

Margreet Sas

Recruitment

Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com.

Aquisitie wordt niet op prijs gesteld.