FC zoekt Accountmanager bij Feedback Company!

Maak jij als onze Accountmanager het verschil door met jouw advies van een potentiële klant een klant te maken? Weet jij als eerste aanspreekpunt onze potentiële klanten te raken, te motiveren en door jouw advies aan ons te binden? Vind je verkopen heerlijk, heb je een vlotte babbel en ben je ook in staat om een duidelijk en eerlijk advies te geven? Samen met de Support Specialist zorg je ervoor dat klanten onze tool snel en naar volle tevredenheid kunnen inzetten. Je verkoopt de tool B2B, lekker zakelijk dus.

Heb je dan ook nog zin om in een ambitieuze, internationale organisatie te werken die geen uitdaging uit de weggaat (en vervolgens nog een stapje extra zet)… En dat alles met lekkere lunches en genoeg vitamine C? Waar wacht je dan op! Klim op die toetsen en join the FC-club.

FC = Feedback Company

Wij zeggen altijd: ‘Reputatie is meer dan een review of een vijfsterrenrating op Google’. Feedback Company is expert in reputatiemanagement. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 28 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat vinden we belangrijk

Dat we doen wat we zeggen, en zeggen wat we doen. Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. Dat geldt voor onze feedback, de feedbackmarkt, maar ook op onze werkvloer leren we van elkaar en geven we de ruimte om te verbeteren. Ons motto is: het kan altijd beter, mooier, vetter, nee nóg beter. Dat doen we door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd cool te houden.

Wat je doet als Accountmanager bij Feedback Company

Als Accountmanager, dit is bij ons een binnendienst functie, houd je ervan om hard te werken. Meestal met een lach, soms met een serieus gezicht. Je werkt met warme leads, afkomstig van partners, websites of na telefonisch contact. Je zorgt ervoor dat shit geregeld is; je geeft demo’s over het systeem, sluit nieuwe klanten aan, behandelt upgrades, downgrades en opzeggingen, en denkt actief mee over technische oplossingen voor klanten. Je leert verschillende webshop platformen kennen en krijgt inzicht in de e-commerce business.

Je begrijpt wat klanten van Feedback Company vragen en weet goed wat wij kunnen bieden. Je trekt klanten over de streep en zorgt ervoor dat ze krijgen wat hen is beloofd. Je werkt met leuke mensen op een ontspannen manier samen, in een platte organisatie waar ruimte is voor jouw mening en ideeën, en voor een biertje met je baas op z’n tijd.

Wie ben jij?

Je bent enthousiast, positief en hebt een drive van jewelste. Je kunt goed luisteren en denkt liever in mogelijkheden dan in problemen. Je bent ervan overtuigd dat het altijd beter kan, net als wij. Met jouw verkoopkracht en servicegerichte instelling weet je ons verhaal zo duidelijk en eerlijk mogelijk te vertalen naar onze klant en zorgt dat ze krijgen wat hen is beloofd.

Jij hebt:

• hebt MBO+ werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
  • een gedreven, energieke en commerciële drive
  • bij voorkeur ervaring met sales of support
  • naast overredingskracht een zelfstandige en proactieve instelling
  • voldoende zelfvertrouwen om een echte gesprekspartner te zijn voor de klant
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal</li?
  • en bent maandag t/m vrijdag beschikbaar tussen 09:00 en 17:30

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

• een marktconform salaris
  • ruime laptop vergoeding
  • reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?

Je vraag (of direct je motivatie & C.V.) mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com

FC zoekt Accountmanager bij Feedback Company!

FC = Feedback Company

Wat vinden we belangrijk

Wat je doet als Accountmanager bij Feedback Company

Wie ben jij?

Jij hebt:

• hebt MBO+ werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
  • een gedreven, energieke en commerciële drive
  • bij voorkeur ervaring met sales of support
  • naast overredingskracht een zelfstandige en proactieve instelling
  • voldoende zelfvertrouwen om een echte gesprekspartner te zijn voor de klant
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en bent maandag t/m vrijdag beschikbaar tussen 09:00 en 17:30

Wat bieden wij?

En verder:

• een marktconform salaris
  • ruime laptop vergoeding
  • reiskostenvergoeding
  • telefoonvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?