(Commercieel) support medewerker

Ben jij een georganiseerde duizendpoot die er vrolijk van wordt om klanten en collega’s te ondersteunen. Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging ziet en vindt je het leuk om zowel supportvragen als commerciële en administratieve vragen op te pakken? Dan is deze functie wellicht iets voor jou. Kom je meebouwen aan ons team?

Het Insights team van Feedback Company ondersteunt op dagelijkse basis allerlei soorten organisaties bij het verzamelen van feedback en het verkrijgen van inzichten. Ter ondersteuning van dit team zijn wij op zoek naar een (commercieel) support medewerker.

Als (commercieel) support medewerker ben je ondersteunend aan de verschillende afdelingen binnen de organisatie. Jij bent hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten voor allerlei soorten vragen.

Wie zijn wij?

Feedback Company speelt als betrouwbare feedback specialist al jaren een belangrijke rol tussen ondernemers en consumenten. Feedback Company weet welke vragen gesteld moeten worden, welke inzichten nodig zijn en welke technologische oplossingen daarom vragen. Of het nou gaat om het verzamelen van feedback voor publicatiedoeleinden of het verzamelen van feedback ter verbetering van de processen. Feedback Company is van alle markten thuis. Daarnaast is Feedback Company een officiële Google reviewpartner en heeft de onderneming een strikte focus op verificatie van feedback om zo de betrouwbaarheid te waarborgen.

Vacature

Wat houdt de functie in?

Als (commercieel) support medewerker ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van een grote verscheidenheid aan vragen van onze klanten via de diverse communicatiekanalen (telefonisch, per e-mail en via online tickets).

Binnen deze functie bestaan jouw werkzaamheden o.a. uit:

• het beantwoorden van de meest prangende vragen rondom verzamelen van feedback, zowel van klanten als collega’s ter ondersteuning van onze supportafdeling.
  • Ondersteuning van de salesafdeling bij het uitvoeren van campagnes en opvolging richting (potentiële) klanten.
  • Het uitsturen van facturen en het beantwoorden van de eerstelijns administratieve vragen (debiteurenbeheer)
  • Daarnaast ondersteun je de verschillende onderzoekers en collega’s in het team bij de lopende projecten.

Wie ben jij?

Een nieuwsgierig aagje die altijd in oplossing denkt. Je werkt en denkt op MBO/HBO niveau en je wordt enthousiast van het werken met klanten. Met een open een leergierige houding weet jij snel hoe je onze klanten en je collega’s het beste kan bedienen. Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat kun je van Feedback Company verwachten?

Voel jij je goed thuis in een ambitieuze, internationale organisatie dat geen uitdaging uit de weg gaat, en graag nog een stapje extra zet voor onze klanten? Bij Feedback Company krijg je alle ruimte voor eigen inbreng, ideeën en vooral initiatief, én meer:

• een cultuur waarin vrijheid, verantwoordelijkheid en ondernemerschap voorop staat;
  • mogelijkheid om regelmatig thuis te werken
  • jaarlijks budget om je thuiskantoor in te richten;
  • maandelijkse bijdrage thuiswerken;
  • een marktconform salaris;
  • snelle doorgroeimogelijkheden;
  • pensioenregeling;
  • 26 vakantiedagen;
  • Laptop van de zaak;
  • NS Business card;
  • een heel gezellig kantoor naast het station van Utrecht Centraal

Waar wacht je op, klim op die toetsen en join Feedback Company!

Mail je motivatie met CV naar debbie@feedbackcompany.com.