Backend Java developer (medior) bij Feedback Company

Ben jij backend developer en wil je graag werken met meerdere talen, systemen en frameworks? Word jij scherp in complexiteiten als stabiliteit, schaalbaarheid en intercommunicatie? Werk je graag bij een ambitieuze internationale organisatie binnen een klein team waar je zelfstandig werkt en veel verantwoordelijkheid hebt? Lees dan snel verder!

Over ons

Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feedback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat consumenten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product. Feedback Company transformeert reviews in inzicht, zichtbaarheid en klanttevredenheid.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast team van meer dan 20 professionals op de afdelingen Marketing, Customer relations, Development en Finance. Het Development Team (7 personen) ontwikkelt de software en bouwt continu aan vernieuwende features om het verzamelen van reviews gemakkelijker te maken.

Wat je doet als backend developer bij Feedback Company

Als backend developer zorg jij ervoor dat onze SaaS-diensten binnen de marketingbranche nog sterker komen te staan. Je werkt nauw samen met de Product Owner, de marketeers en het customer serviceteam om de juiste vertaling te maken van de wensen van de klant naar nieuwe features. Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage om ons platform om te zetten naar een service georiënteerde architectuur.

Wie ben jij?

Je bent een gedreven developer, je ademt code. Je kan met meerdere talen overweg, maar hebt een voorliefde voor Java. Je kan de lead pakken over je eigen service. Je wilt continue innoveren met de nieuwste technieken op het gebied van development en cloud infrastructuur.

Verder vragen wij:

• HBO/WO werk- en denkniveau
• Kennis van Java en/of Python en/of PHP
• Een teamplayer voor een veranderende omgeving met veel technische uitdagingen
• Ervaring met aangrenzende disciplines, van frontend tot sysops

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende, tech gedreven, scale-up omgeving met een jong team. Samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit staan centraal.

En verder:

• Een marktconform salaris
• MacBook Pro
• 24 vakantiedagen
• Het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.com / 06-55128617.

Backend Java developer (medior) bij Feedback Company

Over ons