Thuiswerkonderzoek

Hoe ervaren medewerkers het thuiswerken?

Hoe bevalt het thuiswerken?

Directeuren, bedrijfsleiders en managers van Nederland. Hoe bevalt het thuiswerken bij de medewerkers? Is de verhouding tussen werk en privé in balans? Wordt er genoeg gewerkt? Omdat we niet weten hoe lang deze situatie zal blijven, is het belangrijk dat we antwoord krijgen op deze vragen.

Prettige werkomgeving

Om voor een langere tijd thuis te kunnen werken, is het belangrijk om een eigen werkplek in te richten. Werk op een goede bureaustoel en zorg voor een goede balans tussen werk en privé. Verschillende factoren kunnen van invloed zijn op een prettige en goede (thuis)werkomgeving.

Hoe deel je bijvoorbeeld je tijd in als er meer mensen gebruik moeten maken van dezelfde devices? Als je het niet vraagt aan je medewerkers, kom je het zeker niet te weten.

Het thuiswerkonderzoek kan je helpen om onbeantwoorde vragen toch beantwoord te krijgen via je medewerkers. Weet wat er speelt en speel hier als organisatie op in.

Thuiswerkenonderzoek thema’s

Wij hebben daarom het thuiswerkonderzoek ontwikkeld. Deze korte vragenlijst biedt organisaties inzicht in het enthousiasme van medewerkers om thuis te werken, hoe zij de techniek ervaren en hoe de communicatie bevalt. Niet alleen voor nu interessant, maar ook naar de toekomst toe heel waardevol. En wie weet welke geniale ideeën medewerkers aandragen om het thuiswerken bij jouw organisatie nog beter of leuker te maken.

De antwoorden die worden gegeven worden standaard anoniem verwerkt. Het kan zijn dat, op basis van de resultaten van het onderzoek, graag met enkele medewerkers van gedachten wil wisselen over de uitkomsten en de opvolging daarvan. Ben je bereid om de antwoorden die je hebt gegeven eventueel te bespreken? Dan kun je dit tijdens het onderzoek aangeven.

Thuiswerkplek
Leidinggevende
Verwachtingen
Enthousiasme

Meer weten?

Wil jij weten hoe medewerkers het thuiswerken ervaren? Wat gaat er goed? Wat kan er beter?

Vul vrijblijvend je gegevens in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Wees gerust je zit nog nergens aan vast.

• Hidden
  • Hidden