Wees er snel bij!

Wil jij dit jaar graag nog de tevredenheid van cliënten, vrijwilligers, ketenpartners of medewerkers meten? Voer één van deze onderzoeken nog dit jaar uit voor slechts € 1.095,-

Eén onderzoek naar keuze

• NCliëntonderzoek
  • NVrijwilligersonderzoek
  • NKetenpartneronderzoek
  • NMedewerkersonderzoek (MTO)

Voorwaarden

• NTot 50 medewerkers (MTO)
  • N500 uitnodigingen
  • NActie geldig tot 31-12-2021
  • NEenmalige kosten € 1.095,-

Ondersteuning

• NKick-off sessie
  • NVerbeterrapportages (meerprijs)

Fijne samenwerking

Feedback Company heeft door hun jarenlange ervaring en kennis binnen de welzijnsbranche goede adviezen over de formulering en de samenstelling van de vragenlijst. Ook boden ze ons de mogelijkheid om met kenmerken te werken, die met de vragenlijsten worden verstuurd en waardoor respondenten niet lastig worden gevallen met bijvoorbeeld vragen over het team, waar men geholpen is of de gemeente die voor de cliënt verantwoordelijk is.

Jörg Post
projectleider Jeugd GGZ

Kies uit één van deze 4 onderzoeken

1. Cliëntonderzoek

De cliëntonderzoeken van Feedback Company zijn speciaal ontwikkeld voor organisaties in het sociale domein. Gezamenlijk met de organisatie zetten wij een onderzoek klaar wat past bij de organisatie en de betreffende doelgroepen.

Het doel is dat je door middel van dit onderzoek inzage krijgt in de ervaren van de cliënt met de dienstverlening en de door de cliënt ervaren effecten.

• NToegankelijkheid
  • NDe locatie
  • NDe medewerker(s)
  • NHet aanbod
  • NEffectvragen

2. Vrijwilligersonderzoek

Vrijwilligers zijn essentieel voor je organisatie want ze zetten hun beste beentje voor om actief bij te dragen aan het succes van je organisatie. Echter er kan altijd wel iets verbeterd worden. Tijd om de mening van deze belangrijke vrijwilligers inzichtelijk te krijgen.

Het vrijwilligersonderzoek van Feedback Company is gestandardiseerd. Dit betekent dus dat het een kant-en-klaar onderzoek is die door de loop van de jaren heen al geoptimaliseerd, gevalideerd en gebruikt is door tientallen organisaties.

• NBereikbaarheid
  • NContact met medewerkers
  • NInhoud van het werk
  • NMotivatie
  • NAlgemene (on)tevredenheid

3. Ketenpartneronderzoek

Als welzijnsorganisatie werk je samen met allerlei verschillende partijen. Hoe ervaren deze partijen de samenwerking met de organisatie? En wat kan er verbeterd worden?

Feedback Company ondersteunt organisaties binnen het sociale domein bij het uitvoeren van deze onderzoeken onder samenwerkingspartners. Deze onderzoeken zijn met en voor de branche ontwikkeld. Op deze manier haal je het beste resultaat naar boven.

• NToegankelijkheid
  • NSamenwerking
  • NDe medewerker(s)
  • NDe informatievoorziening
  • NDe uitvoering

4. Medewerkersonderzoek *

Feedback Company biedt een branche breed gestandaardiseerd medewerkersonderzoek speciaal ontwikkeld voor de welzijnsbranche. Vele organisaties gebruiken dit onderzoek om de ervaringen van medewerkers in kaart te brengen. In dit onderzoek worden een aantal vaste onderwerpen aan medewerkers bevraagd.

In dit medewerkersonderzoek kijken we verder dan de tevredenheid van medewerkers. Het onderzoek legt de verbinding tussen organisatiedoelen en werkbeleving. Ook richt het zich op energie, eigenaarschap, betrokkenheid, verbondenheid, plezier en trots. De focus ligt op het continu verbeteren en verhogen van de betrokkenheid van medewerkers.

*Actie is geldig tot 50 medewerkers. Benieuwd naar de mogelijkheden voor meer medewerkers? Vraag een vrijblijvend gesprek aan onderaan deze pagina.

Kies o.a. uit de thema’s:

• NCultuur
  • NLeidinggevende
  • NVerbondenheid
  • NEnthousiasme

Grote tijd- en geldbesparing

We willen graag dat (potentiële) cliënten de geleverde kwaliteit en professionaliteit inzichtelijk hebben, ook voor samenwerkingspartners. Daarnaast zijn we trots op de goede scores die uit de enquêtes komen. We hebben een grote tijd- en daarmee geld besparing gemaakt door te investeren in geautomatiseerd onderzoek. Feedback Company beschikt over kennis op inhoud van de vragenlijsten die voor ons van belang zijn. Een vergelijking met andere organisaties, benchmark, kan goed worden gemaakt.

Thuiszorgorganisatie Vérian

Wat kun je verwachten

STAP 1
STAP 1

Kick-off sessie

Met een aantal afgevaardigde jullie organisatie wordt tijdens een kick-off sessie het volgende bepaald:

• De inhoud van de verschillende onderzoeken (wat wil je meten?)
  • De manier waarop de doelgroepen uitgenodigd kunnen worden voor de onderzoeken?
  • Op welke niveaus het belangrijkrijk is om inzage te krijgen in de resultaten? (welke accounts/uitsplitsingen moeten gemaakt worden?)
Stap 2
Stap 2

Ontwikkelen

Het gekozen onderzoek wordt door ons Research team klaargezet in je eigen account.

Stap 3
Stap 3

Inrichting

De onderzoeksoplossing wordt ingericht aansluitend bij de structuur van de organisatie.

Stap 4
Stap 4

Versturen

Na inrichting van de onderzoeksoplossing krijgt de verantwoordelijke binnen je organisatie een gebruikerstraining zodat de onderzoeken zelfstandig uitgezet en uitgelezen kunnen worden. De desbetreffende persoon krijgt uitleg over de onderzoeksoplossing van Feedback Company.
Stap 5
Stap 5

Resultaten

Na het invullen van een onderzoek zijn de resultaten direct inzichtelijk via de online onderzoeksoplossing.  Analyseer de onderzoeken en/of download de onderzoeksresultaten om deze intern te delen.

Onze toppers

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.

Tom Berrens

Researcher

Debbie Coster

Teamlead Research

Wacht niet te lang….

Deze actie verdwijnt binnenkort. Dit is de eerste maar ook de enige keer dat wij deze onderzoeken op deze manier aanbieden. Wacht dus niet te lang en vraag een vrijblijvend gesprek aan met één van onze onderzoekers. Wij gaan graag met je in gesprek over hoe onze onderzoeken en kennis bijdragen aan het behalen van jouw doel(en).