39,- per maand

17 felbegeerde awards

Beste werkgever

Doe jij mee aan de kinderopvang awards?

Whoop whoop!

Terug van weggeweest

Yes! Het is even een tijdje stil geweest maar eindelijk organiseren we weer de leukste awards van het land, de Kinderopvang Awards. Helemaal in een nieuw jasje gestoken. Dit jaar niet alleen een klantonderzoek  op basis van beoordelingen van ouders maar ook een medewerkersonderzoek om de beste werkgever in het zonnetje te zetten. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Meetperiode: 1 december 2021 t/m 31 mei 2022

17 felbegeerde awards

Evalueer de ervaringen van ouders

Nieuw: Evalueer de ervaringen van medewerkers

Regio awards

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Beste BSO

Beste KDV

Beste PSZ

Beste Keten

Beste werkgever - NIEUW!

Kans maken om werkgever van het jaar te worden? Vraag jouw medewerkers dan ook om hun eerlijke feedback. P.s. dit onderzoek is niet verplicht om deel te nemen aan de Kinderopvang Awards.

Regels

Hoe werkt het?

Op 16 juni 2022 worden de Kinderopvang Awards weer uitgereikt, een initiatief van Feedback Company. Tot 31 mei 2022 kan gestemd worden door ouders om te bepalen wie de beste locaties zijn dit jaar.  Er worden 12 regio awards uitgereikt, een prijs voor de best presterende KDV, BSO, PSZ, keten en een prijs aan de beste werkgever van het jaar!

1. Nodig je klanten uit

Vraag je klanten om feedback te geven over jouw kinderopvangorganisatie. Nodig je klanten simpel uit via het platform van Feedback Company. De klanten beantwoorden 8 vragen en geven je kinderopvangorganisatie een rapportcijfer! Het gemiddelde rapportcijfer staat gelijk aan het eindcijfer voor de verkiezingen.

2. Nodig je medewerkers uit

3. Social media afbeeldingen

Grote kans dat je klanten je ook volgen op social media. Om ze te attenderen op de Kinderopvang Awards ontvang je een aantal afbeeldingen ter promotie. Laat zien dat  kwaliteit hoog in het vaandel staat bij je organisatie.

4. Wie maken kans om te winnen

1. Uit de top 3 per regio wordt de regiowinnaar geselecteerd voor de awards
  2. De nummers 2 en 3 van de regio ontvangen een uniek certificaat
  3. De beste KDV, BSO, PSZ en kinderopvangorganisatie keten ontvangen een award

Er worden in totaal 16 awards uitgereikt.

4. Wie maken kans om te winnen

1. Uit de top 3 per regio wordt de regiowinnaar geselecteerd voor de awards
  2. De nummers 2 en 3 van de regio ontvangen een uniek certificaat
  3. De beste KDV, BSO, PSZ en kinderopvangorganisatie keten ontvangen een award

Er worden in totaal 16 awards uitgereikt.

Belangrijk

De spelregels

Om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen zijn er een aantal regels waar je je aan dient te houden om kans te maken op één van de felbegeerde awards.

Meetperiode: 1 december 2021 t/m 31 mei 2022

Beoordelingen moeten echt en eerlijk zijn en voldoen aan de beoordelingsrichtlijnen.

Behaalde resultaten mogen tijdens de meetperiode niet extern gedeeld worden

Selectief uitnodigen van klanten is verboden

De winnaars van een regio award hebben het hoogste cijfer in de regio op peildatum 31 mei 2022

De beste keten heeft het hoogste cijfer van alle ketens en een goede dekking over alle vestigingen.

Minimaal aantal te verzamelen reviews is 15 per locatie

De kinderopvang organisatie van het jaar wordt bepaald door de klantoordelen en een jury

Op 16 juni worden de Kinderopvang Awards uitgereikt tijdens een besloten bijeenkomst.

Kennismaken

Wie zijn wij?

Feedback Company is een jong bedrijf met 28 medewerkers werkzaam vanuit het centrum in Utrecht. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten.

Wij zijn samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn wij best trots op! Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen.

Tarieven

Start vandaag met feedback!

39,- per maand

Kortlopende abonnementen

Start binnen 1 werkdag

Feedback

39,- / maand

450 uitnodigingen per maand

2 domeinen/websites

Helpdesk ondersteuning

Pro

99,- / maand

API GET voor custom review widget

1000 uitnodigingen per maand

4 domeinen/websites

Platinum

Op aanvraag

NPS & CES vraag

API Get voor custom review widget

2000 uitnodigingen per maand

6 domeinen/websites

Kennismaken?

Wil je de tool eerst een keer zien? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Al  bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan hieronder voor Prijsopgave.