even voorstellen

QShops

Team Nijhuis

samen voor een win-win situatie

Over partner

Qshops keurmerk is het Ecommerce platform voor de Benelux.

Meer dan 3000 webwinkels gingen jouw voor. Onze Toetsing en certificering van webwinkels geeft ook jouw bedrijf meer zekerheid.

Na certificering voldoet jouw bedrijf aan wet en regelgeving. De inhoud van de webwinkel, aangeboden documenten, bestelproces , verplichte informatie en nog veel meer punten worden behandeld zodat jij alles op orde hebt. Hiermee voorkom je ook hoge boetes van de Autoriteit Consument en Markt.

Wij stellen zelfs goedgekeurde algemene voorwaarden ter beschikking en updaten deze automatisch. Jij hoeft hier als ondernemer niets voor te doen!

Nog belangrijker is ons keurmerk jouw bezoekers en bestaande klanten, de zekerheid geeft, dat ze met een gerust hart een aankoop kunnen doen bij jullie webwinkel.

Dit extra zekerheid zal zich uiten in een verhoging van conversie. Wij garanderen dan ook een enorm hoog rendement door jouw bedrijf aan te sluiten op ons platform. Probeer altijd eerst 30 dagen gratis en ervaar!

Aanmelden kan vrijblijvend hier;
Bekijk website

Partnership

Waarom partner worden?

• NOntvang de eerste maand abonnement als commissie
  • NGebruik je eigen gratis review tool van Feedback Company
  • NBeheer je klanten via ons vernieuwde Partner Portal
  • NDe krachtige Feedback tool voor jouw klanten

Ook partner worden?

Wil jij net als als 70+ andere bedrijven de voordelen van het partnerschap met Feedback Company ervaren?
Meld je dan nu gratis aan!