MKB Lease deelt ervaringen

In deze klantcase vertelt MKB Lease over hun ervaring met feedback en klanttevredenheid. Benieuwd hoe zij hiermee omgaan en wat voor meerwaarde dit voor hen heeft? Lees dan snel deze klantcase.

Wat kan ik verwachten?

• NMKB Lease vertelt over haar succesfactoren omtrent feedback en klanttevredenheid
  • NWaarom is feedback verzamelen zo belangrijk voor MKB Lease?
  • NHoe meet MKB Lease resultaten en hoe gaan ze hier vervolgens mee om?
  • NDe voordelen van de tool van Feedback Company voor MKB Lease
  • NTips van MKB Lease om feedback op een juiste manier in te zetten

Leren van je omgeving?

Download gratis deze klantcase. Na afloop weet je hoe jij de kwaliteit van je dienstverlening en (klant)tevredenheid verbetert. Je ontvangt de klantcase direct in je inbox.

Over ons

Feedback Company is expert in reputatie management. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen.

Feedback Company is een jong bedrijf met 28 medewerkers en opereert vanuit het centrum van de wereld aka de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Tevreden klanten

Reviews verzameld