Release notes 16 juni 2022

Met deze volgende sprint van ons portaal, hebben we nu al onze producten, instellingen en functionaliteiten in ons portaal zitten! Dat betekent dat we al onze gebruikers kunnen gaan verhuizen en dat iedereen binnen afzienbare tijd gebruik kan maken van ons portaal.
Inloggen

Vanaf deze release krijgen alle gebruikers binnen jouw organisatie een eigen account. Deze losse inlog is bedoeld om extra beveiliging toe te voegen aan onze producten. Gebruikers kunnen los van elkaar inloggen, de accounts worden hiervoor geconfigureerd. Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact op met de helpdesk. Bij een nieuwe release is het altijd mogelijk dat sommige accounts niet direct actief zijn.

Homepage

De homepage van het portaal is opnieuw ontworpen, hiervoor staat de gebruiksvriendelijkheid centraal. Zo kun je eenvoudig vanaf de homepage navigeren naar je rapportages of vragenlijsten. Bovendien staan hier recente updates beschreven.

Navigeren

Het menu is enigszins aangepast, dus neem even de tijd om uit te vinden waar de voor jou meest gebruikte pagina’s staan. Je zult zien dat er niet veel is veranderd.

Inplannen van uitnodigingen

Het inplannen van de uitnodigingen heeft een frisse nieuwe look, waarmee je sneller je doel bereikt. Het handmatig of via een excel uitnodigen is nu samengevoegd in een handige module binnen het portaal. Ook is het eenvoudiger gemaakt om fouten aan te passen en e-mailadressen terug te vinden.

Response Overview

De oude pagina ‘Communications’ die je kende heet nu ‘Response Overview’ en is een makkelijke manier om te bekijken hoe je reacties op de uitnodigingen het doen.

Widgets

Ook de widget pagina heeft een nieuwe opmaak en zijn nu gemakkelijk te herkennen. De Tracebuzz integratie is verdwenen maar kan door onze collega’s van de Helpdesk voor je worden ingesteld.

Configuratie en instellingen

Het is makkelijker gemaakt om alle configuratie en instellingen te beheren. Ook is er een snelle link naar de documentatie toegevoegd.

We hopen dat je veel gemak en plezier mag ervaren van de aanpassingen. Heb je vragen naar aanleiding van de communicatie of deze release notes? We helpen je graag! Alle vragen zijn welkom via +31 8 5273 6320 of mail naar ons op helpdesk@feedbackcompany.com