Inbox

Bij Feedback Company reflecteren we voortdurend onze manier van werken en of we hierin verbeteringen kunnen aanbrengen. Eén van de verbeteringen die we in 2021 doorvoeren in ons platform is dat we met maandelijkse releases gaan werken. Elke maand komen we met een nieuwe release waarin klantproblemen worden opgelost of nieuwe dingen worden toegevoegd.

Maart 2021:

Goed nieuws! Ons team heeft de afgelopen maanden hard gewerkt aan een compleet vernieuwde inbox voor productreviews en -vragen. De vernieuwde inbox is sneller, gebruiksvriendelijker en overzichtelijker zodat jij er nog beter en efficiënter mee kan werken. De belangrijkste wijzigingen:

Overzichtelijk; Een compleet overzicht van alle product- en bedrijfsreviews, dus geen geblader meer in je zoektocht naar een specifieke review.

Productfoto’s; Klanten kunnen foto’s uploaden bij het plaatsen van een productreview. Het is straks mogelijk om deze foto’s in detail te bekijken door deze te vergroten.

Productvragen; Maak je gebruik van de optie productvragen? Dan zie je straks een duidelijk verschil op welke vragen je al gereageerd (groen) hebt en welke vragen (rood) nog open staan.

Mobiel; Uitstekende mogelijkheden om via een smartphone of andere mobiele devices reviews te zoeken, een uitnodiging tot herzien van reviews te sturen en te reageren op reviews.

Handige zoekfunctie; Slimme filters om specifieke reviews op te sporen. Je kan filteren op datum, op de hoogte van de beoordeling en het type review.

Snel; Alle informatie zoals de status en vervolgstappen staat bij elkaar zodat je eenvoudig actie kan ondernemen.

Februari 2021:

Standaard vernieuwde inbox

U zult nu standaard het nieuwe Inbox ontwerp zien. Met de banner kunt u nog steeds wisselen tussen de nieuwe en oude Inbox.

Verbeterde herzieningslijst

De Inbox beoordeling lijst is nu geladen met pictogrammen om aan te geven of de beoordeling is herzien of beantwoord. Dit maakt het voor de klant gemakkelijker om door alle beoordelingen te scrollen en bij de beoordeling uit te komen waarop hij/zij moet reageren.

Uitgebreidere filtermogelijkheden

De filterbak is nu uitgebreid met de ‘Statussen’. Het vinden van beoordelingen is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Meerdere keren herzieningsverzoek versturen

U kunt de consument nu meerdere keren verzoeken om de beoordeling te herzien. De herzieningsverzoekknop verschijnt opnieuw 24 uur nadat een herzieningsverzoek is verzonden.

September 2020:

Alle reviews in één lijst

Om te beginnen hebben we ervoor gezorgd dat de reviews nu in een eindeloos scrollbare lijst staan, zodat je niet hoeft te bladeren om door je tijdlijn te gaan. Met het nieuwe design van de reviewlijst, is het heel eenvoudig om te zien wat de status is van de reviews. Is het balletje rechts onderin rood, dan staat de review on hold. Je kunt ook het sterren zien en de eerste regels lezen van de review zelfs als je nog geen review hebt geopend!

Filteren of zoeken

Met de zoekfunctie heb je binnen een handomdraai de review gevonden die je zoekt. Je kan bijvoorbeeld op naam zoeken, maar ook op de inhoud van de review. Daarnaast kan je gebruik maken van de slimme filters, om bijvoorbeeld negatieve reviews op te sporen. In de toekomst zullen we meer filter opties toevoegen.

De reviews eenvoudig inzien

Je kan de achtergrondgegevens en de review openen door een review te selecteren. In één klik weet je nu wie een review heeft achtergelaten en welke waardering hierbij hoort. Daaronder vind je ook je reactie, de subscores en andere antwoorden van je klant. Aan de rechterkant staat een samenvatting van de review en kun je ook zien welke acties je kunt ondernemen. We zullen verder ingaan op deze acties: publiceren, reageren, verzoeken tot herziening en markeren als gelezen.

Bekijk en neem actie bij on hold reviews

Het komt voor dat er een klant een negatieve review achterlaat. Bij Feedback Company beschermen we jou door ervoor te zorgen dat je niet direct publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld. We zetten de review bij een negatieve beoordeling tijdelijk on hold, zodat jij de tijd hebt om het negatieve beeld van jouw klant weg te nemen. Je kan zelf instellen hoe lang een review on hold blijft staan alvorens deze automatisch online gaat.

De statuswidget vermeldt expliciet het aantal dagen dat resteert voordat de recensie automatisch wordt gepubliceerd. De meest populaire reactie op zo’n review is het verzoeken van een herziene review. Het actieblok verwijst naar deze knop om een revisieverzoek te promoten. Bovendien is het blok zwevend en altijd zichtbaar, zodat u de stroom kunt voortzetten zonder omhoog of omlaag te scrollen.

Je hebt ook de mogelijkheid om een recensie met of zonder antwoord te publiceren op de Bedrijfspagina. Alle acties werken de tabel linksboven bij, zodat je altijd over de laatste informatie beschikt.

Reageren op positieve reviews

Gelukkig zijn er ook veel positieve reviews. Het is goed voor je online reputatie om ook op sommige positieve reviews te reageren. Je laat hiermee zien dat je actief bent en naar je klanten luistert. Het is mogelijk je reactie later aan te passen met de ‘Pas reactie aan’ knop. Met dit re-design hebben we jouw reactie midden op de pagina geplaatst zodat u deze kunt lezen en indien nodig kunt bijwerken! Scrollen weer vermeden!

Op alle devices goed leesbaar – altijd overal te gebruiken

In deze tijden van “overal kunnen werken” verwachten we niet dat je altijd bij jouw computer bent. De nieuwe Inbox is net zo prettig te gebruiken op een smartphone als op een laptop. Alle acties van – publiceren, antwoorden, revisie aanvragen en vele andere kunnen onderweg worden gedaan!

Meer overzicht en makkelijker actie ondernemen

Met de nieuwe Inbox heb je meer inzicht over de reviews. Of je wilt dat de review wordt herzien, of dat je een reactie plaatst, dat is aan jou. Jij houdt dus de regie over je online reputatie.

Laat ons weten wat je van de nieuwe Inbox vindt!