Meer reviews verzamelen?

Ben je begonnen met het verzamelen van (product) reviews. Laat de reviews nu maar binnenstromen! Maar waar begin je eigenlijk?

In dit gratis whitepaper delen wij al onze beste tips over het verzamelen van reviews.

Hoe krijg ik meer reviews?

Wat leer je?

• NWanneer je het best een review uitnodiging kan sturen.
  • NMet welke boodschap jij het best kan communiceren.
  • NStel je de juiste vraag? Leer wat je aan je klant kan vragen.

Meer feedback?

Download gratis deze complete gids. Zet onze praktische tips in om meer reviews te verzamelen en kom nog betrouwbaarder over. Je ontvangt het whitepaper direct in je inbox.

Over ons

Feedback Company is expert in reputatie management. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen.
    Feedback Company is een jong bedrijf met 35 medewerkers en opereert vanuit het centrum van de wereld aka de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht

Tevreden klanten

Reviews verzameld