E-book Laurentius Wonen & Feedback Company

De bewonerstevredenheid van je belangrijkste klantprocessen laten groeien van een 7,3 naar een 7,8?

Sinds 2019 heeft woningcorporatie Laurentius in samenwerking met Feedback Company een enorme groei gemaakt met bijna alleen maar oplopende tevredenheidsscores. Hoe we dit bereikt hebben? Dat delen we in ons nieuwste e-book: “Feedback in huis halen – Waarom bewonerstevredenheid, maatwerk en goede scores zo belangrijk zijn”.

Vraag het e-book gratis aan via onderstaande link.

Wat komt aan bod in het e-book?

• NDe samenwerking tussen Laurentius & Feedback Company van begin tot nu
  • NDe essentie van bewonerstevredenheid, maatwerk en goede scores
  • NWelke resultaten heeft Laurentius behaald n.a.v. onderzoek?
  • NWelke verbeteracties zijn gekoppeld aan de behaalde resultaten?
  • NWat is de toekomstvisie van Laurentius?

Over ons

Feedback Company is expert in reputatie management. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen.

Feedback Company is een jong bedrijf met 32 medewerkers en opereert vanuit het centrum van de wereld aka de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht