BLACK FRIDAY

Helaas is deze actie verlopen.

Bedrijfsreviews

Verbeter je betrouwbaarheid en verzamel bedrijfsreviews.

Product reviews

Boost je sales met product reviews.

Data & Inzichten

Zet waardevolle klant-en bedrijfsinzichten in.

BLACK FRIDAY ACTIE!

27 november is het BLACK FRIDAY! Om dit te vieren bieden wij 1 maand gratis bedrijfs- en/of product reviews* aan voor nieuwe klanten. Verhoog je sales in de laatste maanden van het jaar en zorg voor een boost van jouw business! Wist je dat gemiddeld 88% van de consumenten eerst een review raadpleegt nog voordat ze online een aankoop doen? Bij Feedback Company adviseren we onze klanten daarom om zich, juist nu, te focussen op het vergroten van hun online vindbaarheid en te bouwen aan hun betrouwbaarheid.

Let op: onze BLACK FRIDAY actie verloopt over

Dag(en)

Uur(s)

Minute(s)

Second(s)

Wat onze klanten zeggen

“Wij gebruiken Feedback Company voornamelijk om vertrouwen uit te stralen richting potentiële klanten.”
Vliegen & Parkeren

“De reviews worden automatisch verwerkt en middels de tool op de website zichtbaar.”
Opwaarderen.nl

“De reviews van Feedback Company helpen ons om deze betrouwbaarheid uit te dragen.”
Smartphonehoesjes.nl

Waarom kiezen voor

Feedback Company?

Feedback Company is een officiële Google Review Partner en transformeert waardevolle feedback tot krachtige reviews. Verzamel feedback, creëer vertrouwen, verhoog je omzet en verbeter je online vindbaarheid.

Hogere conversie

Creeër vertrouwen

Verbeter je vindbaarheid

Gele sterren onder je site

Review widget op je site

Dashboard met resulaten

Vragenlijst meertalig

Koppel aan je eigen systemen

Feedback Company integreert met de meest gebruikte E-Commerce platformen.

Deze organisaties gingen je voor

*Voorwaarden actie

• Deze actie is geldig van 23 november t/m 1 december 2020.
  • De minimale abonnementsduur bij Feedback Company is 3 maanden waarvan je er dus al 1 gratis krijgt (= 33% korting).
  • Niet geldig in combinatie met andere acties.

Veelgestelde vragen

Kunnen de pakketten op maat worden gemaakt?
Ja! Elk pakket is volledig op maat te maken, neem contact met ons op voor meer informatie via sales@feedbackcompany.com.
Wat zijn alle features die standaard in een pakket zitten?
Elke klant van Feedback Company beschikt over: een SEO geoptimalizeerde review pagina, verschillende widgets, Google integratie, lay-out uitnodiging aanpassen, vragen aanpassen, review inbox, automatisch uitnodigen, html editor, multi-language, statistieken, email support, handmatige keuring, bedrijfsreactie, bemiddelings service, persoonlijke service in eigen taal, vriendelijk sales team, telefonisch en email support.
Hoe lang loopt het contract?
Feedback Company biedt kortlopende contracten van 3 maanden. Het contract wordt automatisch verlengd met weer 3 maanden.
Waarom hanteren jullie deze lage prijzen?
Het doel van Feedback Company is om premium review features betaalbaar te maken voor elk bedrijf.
Kan ik meer uitnodigingen, sites en features krijgen?
Feedback Company biedt de flexibiliteit om elk moment te upgraden. Contact ons via: sales@feedbackcompany.com
Welke talen zijn er beschikbaar?
Feedback Company is beschikbaar in 16 talen!
Het E-Commerce platform dat ik gebruik staat niet tussen de integraties?
Feedback Company’s API kan integreren in bijna elk ander platform, neemt contact met ons op over de mogelijkheden.
Is mijn data veilig?
Uiteraard, Feedback Company is 100% GDPR compliant. Jouw data en die van jouw klanten zijn veilig bij ons.