Kom je ook bij de club?

Online beter vindbaar zijn? Gele sterren onder de zoekresultaten in Google? Gemakkelijk je vragenlijst zelf samenstellen? Lees dan snel verder.

Abonnement vanaf 3 maanden

Maak een eigen vragenlijst

Gele reviewsterren in Google

Nederlands sprekende support

Google Premium Partner

Hoe werkt het?

Kennismaken

Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek bespreken we je wensen en behoefte.

Voorstel

Op basis van je wensen en behoefte ontvang je een scherpe offerte waar je blij van wordt.

Tekenen

Ook zo enthousiast over de offerte? Na het online akkoorderen gaan wij direct aan de slag.

Starten

Eerder verzamelde reviews van Google Partners importeren wij in je account. Je bent klaar om te starten!

Bedrijfsreviews

Dé reviewtool voor dienstverlenend Nederland.

Oriënterende consumenten baseren hun keuze voor de juiste organisatie steeds vaker op ervaringen van andere. Laat zien waarom klanten voor jou gekozen hebben en hoe ze je organisatie beoordelen.

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door middels van onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw organisatie inzichtelijk voor iedereen. Dit helpt jou om klanten te behouden en te overtuigen.

bedrijfsreviews feedback company

Review Widget

Plaats 1 van de 6 review widgets op je eigen website.

Google Seller Rating

Gele sterren onder jouw betaalde advertenties in Google Ads.

w

Vragenlijst

Stel een vragenlijst samen of kies één van de templates.

Huisstijl

Verstuur de uitnodigingen in eigen huisstijl.

Google Review Partner

Feedback Company is, samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn we fier op.

Wat betekent dit voor jou?

Je kunt gebruik maken van de Google Seller Rating module. Deze module zorgt ervoor dat de verzamelde reviews en review score worden doorgegeven aan Google en als gele sterren worden getoond in betaalde advertenties (SEA) en op product niveau in organische zoekresultaten (SEO).

De voordelen op een rijtje:

Meer websitebezoekers

Stijging doorklikratio van 17%

N

Verbeterde quality scores (QS)

De cost-per-click (CPC) daalt

Productreviews

Essentieel voor je webshop

Heb je een webshop? Feedback Company biedt de mogelijkheid om reviews per product te verzamelen. Klanten kunnen naast hun geschreven review ook een foto meesturen. Al deze unieke content op jouw website zorgt voor een nog betere vindbaarheid in Google.

Ga in gesprek

Ook is het mogelijk om een Question & Answer module toe te voegen. Zo kunnen jouw klanten vragen stellen onder een product dat jij aanbiedt. Hier kun je publiekelijk op antwoorden, zodat ook andere klanten het antwoord ook kunnen lezen.

* Google Shopping

De verzamelde productreviews kunnen getoond worden in Google Shopping campagnes door middel van een XML-feed. Dit zorgt voor de bekende gele sterren onder je advertenties.  Deze XML-feed is geen standaard oplossing van Feedback Company. Om dit te realiseren is hulp vereist van je webdeveloper.

• NBewezen hogere conversie
  • NLagere advertentiekosten
  • NAutomatisch uitnodigingen na aankoop
  • NReview widget voor je website
  • NBeter vindbaar op Google
  • NToon reviews in Google Shopping *
  • NQuestion & Answer module
  • NProductfoto's uploaden bij review

Uitnodigen is een fluitje van een cent

Zo verzamel je reviews met Feedback Company:

Geautomatiseerd
Via de portal van Feedback Company kun je een automatische koppeling opzetten met jouw webshop of CRM systeem, waardoor je automatisch uitnodigingen kunt versturen na een aankoop op je webshop.

Handmatig
Verstuur je de review uitnodigingen liever handmatig? Dan is het altijd mogelijk om handmatig een review uitnodiging naar de klant te sturen.

Mijnwebwinkel

Statistieken

Review Widgets

Waarom Feedback Company?

Kortlopende contracten

Als enige feedback partij kun jij al aan de slag met een abonnement van 3 maanden. Zo kun je het rustig uitproberen zonder fikse investering.

Reputatie van A tot Z

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

Opgericht in Nederland

Made in Holland! Opgericht in 2010 en sinds 2014 opererend vanuit De Jaarbeurs in Utrecht. Wij zijn de enige aanbieder van reputatiemanagement oplossingen die nog in Nederlandse handen is. Hier zijn wij stiekem best trots op.

Google Premium Partner

Wereldwijd zijn er ongeveer 30 organisaties die het label 'Google Premium Review Partner' mogen uitdragen.

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Integraties

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

We zijn fair

Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Onze feedback wordt geverifieerd op echtheid, en altijd gecontroleerd volgens een vaste checklist.

We hebben lef

Stil zitten, daar doen we niet aan. Comfort zones, daar doen we óók niet aan. Feedback Company is het liefst de beste van de klas. Dat lukt ons door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd koel te houden.

We geloven in data

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.