Gepubliceerd op 5 november 2020

Utrecht, 5 november 2020. Reviewspecialist Feedback Company en onderzoeksbureau Tevreden.nl integreren hun producten en diensten om zo een verdiepingsslag binnen de feedbackmarkt te realiseren. Onder de naam Feedback Company streeft het review- & researchbedrijf naar louter inhoudelijke, relevante en betrouwbare feedback én duiding. Home made-innovaties en onderzoek zorgen voor inzicht, verbetering van bedrijfsprocessen en merkwaarde en een stijging van sales. Voor zowel ondernemers, organisaties, consumenten en medewerkers.

Dankzij de krachtenbundeling is Feedback Company in staat om binnen de feedbackmarkt een flinke stap voorwaarts te maken. Tevreden.nl heeft een jarenlange ervaring op het gebied van klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoek, data-analyse en benchmarking. Feedback Company speelt als betrouwbare reviewspecialist al jaren een belangrijke rol tussen ondernemers en consumenten. Het bedrijf weet welke vragen gesteld moeten worden, welke inzichten nodig zijn en welke technologische oplossingen daarom vragen. Daarnaast is reputatiebouwer Feedback Company een officiële Google-reviewpartner en heeft het bedrijf een strikte focus op verificatie van feedback om zo de betrouwbaarheid te waarborgen. CEO Hendrik- Jan Glerum: ‘Goede vragen, zorgen voor de juiste antwoorden.  Die willen we nóg meer duiding geven. Door het bundelen van onze krachten met die van Tevreden.nl zijn we in staat om onze feedback te vertalen in de gewenste branding en imago, optimale verbetering van bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten.’

Laten we eerlijk zijn

Feedback Company is al jaren een belangrijke speler op het gebied van het genereren van reviews en ziet de vraag naar eerlijke, relevante content en feedback al jaren toenemen. Consumenten eisen transparantie, betrouwbaarheid en een fair systeem waarbinnen op een betrouwbare manier aankopen gedaan kunnen worden. In de wildgroei aan beschikbare feedbackdata is niet alleen de consument zoekende, ook voor duiding, analyse en rapportage is volwassenwording een gewenste stap. ‘Aan beide kanten van de markt speelt feedback een belangrijke rol. Bij Feedback Company willen we consumenten, maar ook organisaties, medewerkers en ondernemers inzichten geven, op basis van eerlijke feedback. Door deze visie uit te breiden naar (markt)onderzoeken middels de jarenlange kennis en ervaring van Tevreden.nl, kunnen we onze klanten én daardoor ook consumenten en medewerkers nog beter van dienst zijn,’ aldus CEO Hendrik-Jan Glerum.

Feedback Company is gevestigd in de innovatieve scale-hub van Utrecht: de Jaarbeurs Innovation Mile aan het Jaarbeursplein in Utrecht. Het bedrijf telt in totaal 28 medewerkers.

Noot voor de pers:
Voor aanvullende informatie kunt u met CEO Hendrik-Jan Glerum (+31 6 49317949) contact opnemen.

Over Feedback Company

Feedback Company is een officiële Google Review Partner met een reviewplatform voor bedrijven en consumenten. Feedback Company genereert user generated content die bedrijven en marketeers gebruiken om inzicht te krijgen in hun klanten, om zo hun business te verbeteren. En consumenten om inzicht te krijgen op het gebied van betrouwbaarheid, performance en succes. Het platform biedt: – Merchant & Product Reviews – Automated Review Collection – Google Integrations, inclusief Google Stars – Social Media Integration – Net Promoter Score (NPS) – Customer Effort Score (CES). De klanten van Feedback Company profiteren van betere SEO Rankings, hogere conversie tarieven, lagere bouncepercentages en uiteraard tevreden klanten.

Over Tevreden.nl

Dankzij online onderzoeksbureau Tevreden.nl kunnen organisaties op een eenvoudige manier real-time feedback van klanten en medewerkers verzamelen, analyseren en publiceren. Tevreden.nl zet deze relevante feedback om in bruikbare inzichten om zo bedrijven optimaal te laten presteren. Tevreden.nl is actief in verschillende sectoren en heeft meer dan 12 miljoen onderzoeken uitgestuurd, zoals klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoek of effectmetingen. Door de unieke API-koppeling zijn klanten van Tevreden.nl in staat geautomatiseerd feedback te verzamelen geïntegreerd vanuit hun eigen CRM- en/of ERP-systeem, klantenportal of Social Media Management Tool.