Challenge 5 van 5

Wij van WC-Eend

Dit is alweer de laatste dag van de Customer Experience Challenge. Vandaag gaan we het hebben over practice what you preach. Wij geloven niet in ‘wij van WC-Eend adviseren WC-Eend’. Liever laten we klanten aan het woord die je succesverhaal uitdragen én je naamsbekendheid vergroten. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Daar zijn weer: met feedback.

Noem een bekend merk en de consument denkt meteen aan een specifiek product of dienst. En met een beetje mazzel krijgt-ie er ook nog een goed, veilig en vertrouwd gevoel bij. Wil ik ook, denk je nu waarschijnlijk. Een belangrijke onderdeel van naamsbekendheid is klanttevredenheid. Want een lopend vuurtje, gaat snel!

Vandaag laten wij een aantal klanten van Feedback Company aan het woord. Organisaties als LedStores (Europees marktleider), FotoFabriek, MKB Lease en BLOM Opleidingen vertellen passievol hoe zij zich dagelijks voor 120% inzetten om hun business en klanttevredenheid te verbeteren.

Klantcase Ledstores
Klantcase Fotofabriek

Wij zijn Feedback Company

Feedback Company is expert in reputatie management. Als Google-reviewpartner (wereldwijd slechts 30 organisaties met dit label) hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback. Wat betekent dit voor jou?

• NHogere klanttevredenheid
  • NBetere online vindbaarheid
  • NMeer bezoekers, omzet & klanten

Benieuwd geworden? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Al  bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan hieronder voor Prijsopgave.