E Pierre

Een cursus van twee modules die normaal gesproken in 6 maanden te behalen is duurt voor mij nu al bijna drie jaar. De modules worden iedere keer geannuleerd doordat er niet genoeg cursisten zijn. Je... Een cursus van twee modules die normaal gesproken in 6 maanden te behalen is duurt voor mij nu al bijna drie jaar. De modules worden iedere keer geannuleerd doordat er niet genoeg cursisten zijn. Je betaald voor de klassikale cursus in Den Haag met tweede keus Rotterdam. Vervolgens gaan de modules iedere keer niet door door te weinig aanmeldingen. En?of je krijgt m digitaal aangeboden of ergens verder in het land. Wat een lijdensweg!

Lilian

Zeer competente leraar met praktijk voorbeelden. TOP

Anouk

Locatie Amsterdam: perfect
Locatie Utrecht (ijsbaan): niet goed.

Zit een grote diversiteit in de trainers. Daarom 3 sterren. 2 waren heel goed, 2 minder.

Ik zou toch de...
Locatie Amsterdam: perfect
Locatie Utrecht (ijsbaan): niet goed.

Ik zou toch de volgende keer gaan voor meer een Opleiding dan losse 2 daagse. Zit veel herhaling in. Kennisniveau is zeker weer bijgespijkerd

Ageeth

Was helemaal prima.
Veel geleerd. sluit keurig aan.

Enige nadeel is dat de cursus steeds werd uitgesteld. Maar nu toch gelukt.

Suzanne

De cursus Excel Basis gevolgd en het is zeer prettig. Veel geleerd. Nu door naar de Advanced.

Ik heb de cursus als prettig ervaren.
Ik heb de cursus als prettig ervaren.
Ik had van te voren wel contact met jullie gehad over de inhoud van de cursus, maar ik denk dat ik toch beter het advies had kunnen krijgen om advance te doen.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de cursus. We zullen je feedback wat betreft het contact en advies over welke opleiding het beste bij je past, intern doorzetten naar de desbetreffende... Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de cursus. We zullen je feedback wat betreft het contact en advies over welke opleiding het beste bij je past, intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling! Bedankt voor je review.

Viola

Vond het jammer dat er tijdens de lessen weinig ruimte was om in groepsverband oefeningen/opdrachten te doen. Het was heel veel zenden. Gezien mijn drukke werk heeft deze opleiding toch wel impact... Vond het jammer dat er tijdens de lessen weinig ruimte was om in groepsverband oefeningen/opdrachten te doen. Het was heel veel zenden. Gezien mijn drukke werk heeft deze opleiding toch wel impact gehad, mede doordat de module opdracht op 2e kerstdag ingeleverd moet worden. Ik vraag mij af of jullie dit niet beter over de kerstperiode heen hadden kunnen trekken. Gezien drukte op het werk en mijn vakantie gaik het niet redden om de opdracht op tijd in te leveren en zal daardoor genoodzaakt zijn om uitstel te vragen.

Reactie Schoevers:

Beste Viola, bedankt voor het delen van je feedback met ons. We vinden het jammer om te lezen dat er weinig ruimte is geweest om in groepsverband oefeningen en opdrachten te doen. We kunnen ons goed... Beste Viola, bedankt voor het delen van je feedback met ons. We vinden het jammer om te lezen dat er weinig ruimte is geweest om in groepsverband oefeningen en opdrachten te doen. We kunnen ons goed voorstellen dat je graag meer ruimte had gezien. We zullen je feedback, samen met de inleverdatum, intern met ons meenemen.

Anneke

Een punt van aandacht:
Lesmateriaal was summier.

Reactie Schoevers:

Hallo Anneke, allereerst fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback wat betreft het lesmateriaal met ons meenemen. We wensen je verder veel succes toe met het... Hallo Anneke, allereerst fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback wat betreft het lesmateriaal met ons meenemen. We wensen je verder veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis!

Kim

Ik had tijdens de lessen minder opdrachten verwacht en meer kapstokjes/praktijkvoorbeelden van de docent om de theorie eigen te maken

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Kim! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen en we hopen dat je desondanks tevreden... Bedankt voor het achterlaten van je review, Kim! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen en we hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.