Monica van Pelt

Dit mag geen Schoevers meer genoemd worden!

Geachte mevrouw van Pelt,
Geachte mevrouw van Pelt,
Wij vinden het jammer om te lezen dat u Schoevers niet aanbeveelt.
Mocht u dit nog telefonisch willen bespreken dan staan wij van Schoevers u uiteraard graag te woord.
Wij vernemen dan graag (via service@schoevers.nl) wanneer wij u kunnen bereiken.

Esther

Tijdens de gehele studie niks gemerkt van de persoonlijke begeleiding die beloofd wordt. Door de overname van NCOI was de hele opleiding anders dan op de Open Dag. 4 keer een wissel van studiecoach... Tijdens de gehele studie niks gemerkt van de persoonlijke begeleiding die beloofd wordt. Door de overname van NCOI was de hele opleiding anders dan op de Open Dag. 4 keer een wissel van studiecoach gehad die mij niet herkende als ik door de gang liep. De examencommissie wees mijn scriptie af nadat deze eerder was goedgekeurd en verwachtte van mij dat ik helemaal opnieuw begon ook toen heb ik geen enkele hulp gekregen van mijn studiecoach. Buiten een aantal aardige leraren is er niks positiefs aan deze opleiding. De administratie afdeling functioneert niet naar behoren en heeft meerdere malen foute zaken doorgegeven aan DUO van iedereen uit mijn leerjaar. Na afronding van de opleiding ben ik nog 8 maanden bezig geweest om mijn diploma in DUO te krijgen en de correcte gegevens in het DUO systeem. Van Schoevers heb ik geen enkele hulp gekregen behalve dat ik de hele tijd werd verwezen naar DUO want de fout lag absoluut niet bij Schoevers volgens de administratie. Uiteindelijk heb ik het na 8 maanden zelf kunnen oplossen met DUO die duidelijk aangaven dat Schoevers iets verkeerds in het systeem had gedaan. Oftewel deze opleiding is ontzettend duur en dit is het niet waard.

Beste Esther,
Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent. Ik ga hier graag met je over in gesprek. Ik zal je een mail sturen.
Heleen van Lieshout...
Beste Esther,
Heleen van Lieshout
Directeur Schoevers voltijd

Seijkens

Weinig begeleiding tot niet!
Weinig begeleiding tot niet!
Maar wat me vooral enorm stoort dat administratief het een enorme zooi is. al een halfjaar in strijd betreft een eindfactuur. Ze weten zelf niet wat ze aan het doen zijn en komen afspraken niet na. Dit speelt al vanaf januari maar ze gebruiken het excuus Corona? Er zijn al ontelbaar terugbel verzoeken gemaakt maar ben tot op hede niet te woord gestaan en echt geholpen.

Geachte mevrouw Seijkens,
Geachte mevrouw Seijkens,

Laurens

Jullie hebben een súper irritante reclame op half a minute. Kunnen jullie die zsm aanpassen of in ieder geval ons de mogelijkheid bieden om HEM OVER TE SLAAN. Dank!

Beste Laurens,
Het is ons niet duidelijk welke reclame en waar u bedoelt.
Wij...
Beste Laurens,
Het is ons niet duidelijk welke reclame en waar u bedoelt.
Met vriendelijke groeten,

Slecht

Geachte mevrouw Brugmans,
Geachte mevrouw Brugmans,
Wij vernemen dan graag wanneer wij u kunnen bereiken en op welk telefoonnummer.

Vakinhoudelijk redelijk, maar zeker niet van het niveau waarop ze zichzelf profileren. Organisatorisch is het werkelijk beschamend. De fouten die er worden gemaakt zijn zo bizar dat ik vrijwel... Vakinhoudelijk redelijk, maar zeker niet van het niveau waarop ze zichzelf profileren. Organisatorisch is het werkelijk beschamend. De fouten die er worden gemaakt zijn zo bizar dat ik vrijwel iedere keer het gevoel had in Bananasplit te zitten. Het lachen verging me echter ook steeds snel wanneer ik dacht aan alle energie en kosten die ik in de opleiding had geïnvesteerd, en aan de moeite die ik moest doen om recht te breien wat door Schoevers krom was gemaakt. Waar ik aan de ene kant blij ben om te lezen dat ik niet de enige ben die tegen veel problemen aanliep, vind ik het vooral ontzettend triest dat een instituut als Schoevers nog steeds op dezelfde voet door kan gaan. Én nog veel erger is het dat ze dat dus ook gewoon doen.

Wij vernemen dan...

Ilse

Bar en boos

Beste Ilse,
Beste Ilse,
Wij vinden het jammer om te lezen dat je Schoevers niet aanbeveelt. Wij hebben meermaals contact gehad waarin wij jouw bevindingen hebben besproken. Indien je nog behoefte hebt aan verder contact, dan vernemen wij graag wanneer we je binnen kantooruren kunnen bereiken en op elk telefoonnummer.

Maurice Telkamp

Ik probeerde duidelijk te maken waarom de gegeven feedback op mijn opdracht niet klopte, omdat de beoordelende docent duidelijk niet verder heeft gelezen dan mijn samenvatting, maar als ik bezwaar... Ik probeerde duidelijk te maken waarom de gegeven feedback op mijn opdracht niet klopte, omdat de beoordelende docent duidelijk niet verder heeft gelezen dan mijn samenvatting, maar als ik bezwaar wil maken tegen de gegeven feedback kost mij dat 75 euro wanneer Schoevers vind dat ik geen gelijk heb. Ik ben al gestopt omdat ik Schoevers voor geen meter vertrouw en ze niet kunnen leveren wat ze aanbieden en zie dit daarom ook alleen maar als een poging nog meer geld te vangen.

Ik wou graag een herbeoordeling door een andere docent zodat ik toch nog iets van een papiertje zou hebben na zon 5000 euro in de opleiding te hebben gepompt, maar dat gaat dus niet door.

De keuze voor Schoevers is oprecht de slechtste keuze die ik ooit in mijn leven heb gemaakt.

Felix MKB

Zeer slechte organisatie die totaal niet klantgericht is en zich verschuild achter zogenaamde processen. Ze erkennen gemaakte fouten maar lossen het niet op.

Geachte heer Felix,
Geachte heer Felix,
Vooropgesteld: wij betreuren de ongelukkige aanloop naar de opleiding van uw medewerker. U zult begrijpen dat Schoevers juist graag nieuwe ambitieuze en gemotiveerde studenten verwelkomt.
Procedures omtrent de toelating bij erkend MBO onderwijs zijn eisen, opgesteld vanuit het ministerie van OC & W, die wij strikt moeten volgen. Zo mogen wij studenten niet eerder laten starten, voordat het toelatingsdossier compleet is.
Schoevers heeft in een aantal gesprekken duidelijk aangegeven dat uw medewerker bij het eerstvolgende volgende startmoment alsnog kan aanvangen met de opleiding. Wij hechten er veel waarde aan dat zowel wij als de student zelf er na de toelating van overtuigd zijn dat de student de opleiding met veel plezier en succesvol kan volgen.
Schoevers

Wat knap een anonieme beoordeling en dan aangesproken worden met Esmee....handjes in de lucht weer voor Schoevers.