Ramona

De stof was vrij droog ondanks de schrijfoefeniningen tijdens de les.
In de virtuele versie is het examen nog steeds fysiek terwijl ik heel bewust heb gekozen voor een virtuele opleiding. De stof was vrij droog ondanks de schrijfoefeniningen tijdens de les.
Medestudenten waren niet erg engaged, er was weinig interactie met medestudenten. De technische issues namen veel tijd in beslag.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback! Goed dat je dit aangeeft, Ramona! We zullen je feedback intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Carlo

Prima docent en genoeg ruimte om casussen in te brengen.

Reactie Schoevers:

Dat is erg fijn om te horen, Carlo! Bedankt voor het delen van je feedback met ons!

Caroline

Onduidelijk, niet wat ik van Schoevers had verwacht, zo ook mijn medestudenten. Aangegeven bij Schoevers, beloftes dat ze terug bellen maar tot nu toe nog niet gebeurd.

Reactie Schoevers:

Wat jammer om te lezen, Caroline! We zien dat je afgelopen vrijdag contact met ons hebt gehad. Mocht je verder nog assistentie nodig hebben, dan horen we het graag.
Met vriendelijke...
Schoevers

De opleiding bereid je goed voor op het werkveld. De lessen zijn van een dusdanig hoog niveau dat het leren makkelijker maakt en je goed voorbereid bent voor het examen. Qua locaties zou ik graag... De opleiding bereid je goed voor op het werkveld. De lessen zijn van een dusdanig hoog niveau dat het leren makkelijker maakt en je goed voorbereid bent voor het examen. Qua locaties zou ik graag iets beschikbaar zien in Alkmaar en meer mogelijkheden in Amsterdam.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Daar zijn we erg blij mee! Verder gaan we je feedback wat betreft de locatie intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt... Bedankt voor het delen van je beoordeling. Daar zijn we erg blij mee! Verder gaan we je feedback wat betreft de locatie intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

De opleiding Medisch secretaresse heb ik 6 maanden gevolgd, dit betekent 3 maanden medische administratie en medische terminologie de laatste drie maanden.

De eerste opleiding Medische...

De eerste opleiding Medische administratie is interessant maar meer poliklinisch gericht ik vind dat het meer Medisch secretaresse mag zijn omdat zo ook de opleiding heet.

Na het succesvol behalen van dit onderdeel ben ik gestart met het onderdeel Medische terminologie. Het is vanaf dag een aanpoten en zo je eigen leerwijze hierin ontdekken en oefenen.

Ik zou alleen de indeling helemaal anders hebben gedaan, tip voor Schoevers!

Je doet eerst drie lessen volop termen leren en dan 1 les medische correspondentie en dan 6 lessen termen, ik zou 4 lessen termen en dan 3 lessen termen.

Het examen was na het vooral blijven leren te doen maar ik vind wel dat je bepaalde termen niet moet kunnen vragen, als je termen vraagt die je zeker weet dan 100% van de klas niet kent dan zorg je zelf voor een onvoldoende.

Ik heb dit onderdeel (door heel veel leren) succesvol behaald.

Jammer dat bij de medische administratie wel de docent contact met je opneemt en je succes wenst in de toekomst maar bij het laatste deel medische termen de docent niets meer laat weten en je nog niet eens feliciteert.

Nu na twee maanden moet ik tot de conclusie komen dat in de maatschappij Schoevers niet wordt gewaardeerd. Ze zeggen bij Schoevers de deuren gaan open.... Welke deuren?? Als je geen hersenen hebt maar wel het gezichtje dan pas word je gewaardeerd.

Dan is deze opleiding zonde van je geld, de deuren worden niet geopend maar gesloten.

Reactie Schoevers:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en... Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Niet de moeite waard

Reactie Schoevers:

Wat jammer om te horen. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende jouw ervaringen, dan kun je dit doen via e-connect. Mocht je hier assistentie bij... Wat jammer om te horen. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende jouw ervaringen, dan kun je dit doen via e-connect. Mocht je hier assistentie bij nodig hebben, neem dan gerust even contact met ons op.
Schoevers

Ik vond deze training zeer waardevol. Ik heb dingen gelezen en ervaren die een wezenlijk verschil zijn gaan maken. De trainer was erg kundig en ook nog eens aardig.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen! Dat horen wij graag. Bedankt voor je feedback!

Bianca

Heel leerzaam en heb heel veel nieuwe inzichten hierdoor gekregen. Ook de docente was Top!! Leuke, gezellig vrouw. Ik heb echt met veel plezier de training gevolgd.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen, Bianca! Bedankt voor je feedback en deelname.

Sanne

Helaas vond ik de afgelopen module erg tegenvallen. De enige optie die geboden werd waren online lessen op dinsdagavond van 19:00 uur tot 22:00 uur. Als werkende moeder is dit verre van ideaal.... Helaas vond ik de afgelopen module erg tegenvallen. De enige optie die geboden werd waren online lessen op dinsdagavond van 19:00 uur tot 22:00 uur. Als werkende moeder is dit verre van ideaal. Daarnaast was de groep erg groot en de docente kortaf. Meerdere cursisten ondervonden problemen met de online trainingslocatie en dit kostte enorm veel tijd. Sowieso gaat er enorm veel tijd verloren met een grote groep.

Daarbij was de lesstof eenzijdig en stroperig. Weinig nieuwe dingen geleerd.

Samenvattend: ik vond het erg tegenvallen. Zeker ook gezien de behoorlijke prijzen die jullie hiervoor rekenen. Ik had beter van jullie verwacht, Schoevers!

Reactie Schoevers:

Wat jammer om te lezen dat je dit op deze manier hebt ervaren. We kunnen ons goed voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. We nemen je feedback daarom ook intern met ons mee.... Wat jammer om te lezen dat je dit op deze manier hebt ervaren. We kunnen ons goed voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. We nemen je feedback daarom ook intern met ons mee. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

Ik zou eerst op locatie de opleiding volgen. Op een laatste moment is dit naar online gezet met deadlines die niet realistisch waren. Het leek als of ze ons hebben toegevoegd aan een groep die al... Ik zou eerst op locatie de opleiding volgen. Op een laatste moment is dit naar online gezet met deadlines die niet realistisch waren. Het leek als of ze ons hebben toegevoegd aan een groep die al bezig was. Van ingediende opdrachten heb ik nog geen reactie (3 weken). Een afspraak voor uitleg stof is nog niet gerealiseerd (ik wacht nog op de docent en heb hem al een herrinering gestuurd maaar nog geen reactie helaas). Ik kan niet verder want ik begrijp niet hoe..

Reactie Schoevers:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.