Chelo Ruiz

Top Docent voor deze module! Heel anders dan met de vorige

Reactie Schoevers:

Daar zijn we erg blij mee, Chelo! Bedankt voor je beoordeling.

Wendy

De theorie werd gelijk in de praktijk gebracht. Dat vind ik erg prettig. De docent gaf duidelijke uitleg, prettig om naar te luisteren en luisterde ook naar de deelnemers. Hij gaf duidelijke... De theorie werd gelijk in de praktijk gebracht. Dat vind ik erg prettig. De docent gaf duidelijke uitleg, prettig om naar te luisteren en luisterde ook naar de deelnemers. Hij gaf duidelijke antwoorden op de gestelde vragen.

Het enige wat ik jammer vond, is dat ik de cursus via Schoevers had geboekt met de achterliggende gedachte om meer secretaresses/managementassistentes te treffen om zo ook ervaringen met elkaar te delen. Wellicht is de tijdens een andere cursus.

Verder heb ik een goede cursusdag gehad, veel geleerd en leuke mensen leren kennen. De locatie was ook goed.

Reactie Schoevers:

Wat goed te horen, Wendy! Bedankt voor het achterlaten van je review!
Schoevers

Fijne leeromgeving, fijne manier van instructie.
Al met al een aanrader.

Reactie Schoevers:

Dat is erg fijn om te lezen. Bedankt voor je review!
Schoevers

Fijne cursus begeleider, soepel verloop en een ontspannen sfeer.

Reactie Schoevers:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback!

Eline

Lesstof en docenten prima, contact Schoevers zeer moeizaam

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons! Fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Wat betreft het contact kunnen we begrijpen dat je dit graag anders had gezien. We nemen je... Bedankt voor het delen van je feedback met ons! Fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Wat betreft het contact kunnen we begrijpen dat je dit graag anders had gezien. We nemen je feedback ook met ons mee ter verbetering van de kwaliteit en service.
Schoevers

Ik vond de training op bepaalde vlakken achterhaald en ook het gebruik van het boek van Jitske Kramer is niet van deze tijd. Ik ben zelf al ervaren op de arbeidsmarkt en vond deze training niet veel... Ik vond de training op bepaalde vlakken achterhaald en ook het gebruik van het boek van Jitske Kramer is niet van deze tijd. Ik ben zelf al ervaren op de arbeidsmarkt en vond deze training niet veel nieuwe dingen toevoegen helaas (weinig innovatief). Veel opdrachten tijdens de les waren vanzelfsprekend. Wellicht goed om te vermelden bij deze training dat deze meer voor 'beginners' is. Prijs-kwaliteitverhouding daardoor ook uit balans.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback! Jammer dat de opleiding niet helemaal aan sloot op je verwachtingen. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit. We hopen... Bedankt voor het delen van je feedback! Jammer dat de opleiding niet helemaal aan sloot op je verwachtingen. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Martine

De verdeling van de lessen en examenopdrachten is prima. Ik had wel meer kwaliteit van de lesstof / docenten verwacht. De module Correct NL werd heel goed gegeven door de docent. En de docente van... De verdeling van de lessen en examenopdrachten is prima. Ik had wel meer kwaliteit van de lesstof / docenten verwacht. De module Correct NL werd heel goed gegeven door de docent. En de docente van Office- en managementsupport is écht een aanwinst!

De examenopdrachten vond ik te weinig raakvlak hebben met de lesstof en onnodig moeilijk gemaakt. Voor de module Office- en managementsupport hadden we een casus om uit te werken en dat is echt een super leuke en leerzame opdracht om te doen! Dit kan prima ook bij andere modules worden toegepast.

Het is een prima opleiding maar ik had er meer kwaliteit van verwacht en vind het dan ook niet in verhouding met de kosten.

Reactie Schoevers:

Hallo Martine, bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback. Fijn om te lezen dat je algeheel tevreden bent over de opleiding. Verder zullen we je punten van feedback intern met ons meenemen!... Hallo Martine, bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback. Fijn om te lezen dat je algeheel tevreden bent over de opleiding. Verder zullen we je punten van feedback intern met ons meenemen! Dit verbetert de kwaliteit van onze opleidingen.
Schoevers

Veel te duur voor wat je krijgt. Alle services waarvan je mag verwachten dat ze er bij zitten, voor dit belachelijke geld, zoals wat persoonlijke begeleiding, of af en toe een persoonlijk check in... Veel te duur voor wat je krijgt. Alle services waarvan je mag verwachten dat ze er bij zitten, voor dit belachelijke geld, zoals wat persoonlijke begeleiding, of af en toe een persoonlijk check in over hoe het gaat kost nog eens extra bakken met geld, bovenop de nier die je al hebt moeten verkopen om de opleiding uberhaupt te kunnen betalen. Als je het omrekend heb je nog niet eens een maand les, en betaal je voor lucht. Je kunt beter zelf de boeken kopen en die bestuderen, dan heb je precies hetzelfde er aan overgehouden, behalve de naam. Het is dan ook overduidelijk dat dat is waar je voor betaald. Zonde van mn geld

Reactie Schoevers:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Schoevers

Opleiding is inhoudelijk zeer goed.
Helaas is de organisatie die de opleiding aanbied een ongeregeld zooitje.

Reactie Schoevers:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder vinden wij het jammer dat je niet tevreden bent over onze organisatie. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je dit met ons... Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder vinden wij het jammer dat je niet tevreden bent over onze organisatie. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je dit met ons willen delen, neem dan even contact met ons op via Social Media.

Ramona

De stof was vrij droog ondanks de schrijfoefeniningen tijdens de les.
In de virtuele versie is het examen nog steeds fysiek terwijl ik heel bewust heb gekozen voor een virtuele opleiding. De stof was vrij droog ondanks de schrijfoefeniningen tijdens de les.
Medestudenten waren niet erg engaged, er was weinig interactie met medestudenten. De technische issues namen veel tijd in beslag.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback! Goed dat je dit aangeeft, Ramona! We zullen je feedback intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met...